Bu Çocuğun Yemek Serüveni Meğer Üstüne Tez Yazılası Bir Olaymış

Allahım ben sanmıştım doğacak bir köşede acıkıncada
_Hancıı bana şarap Kurdumada et getir diyecek öyle büyüyüp gidecek:)

değilmiş walla gördüm.ne detayları varmışş organiği,hormonu,soyası,erken ergenliği,obezliği,gelişim geriliği(aydaşlığı)şusu busu

---az yedir çocuğun midesini açma obez olur benim bi teyzemin kızı vardı diye başlayan (annaanne)si
--çocuk tok 1 dolma yedi deyince(Bu arada babası ve anneside 3er tane yemiştir ebatlarını tahminedin diye yazıyorum)
--a bir tanecik dolmayla doyulurmuymuş diyen (babaanneler)i
varmış.daha neler neler

ben arda doğmadan başlamıştım okumaya girdikçe kayboldum bu deryada.meğer kimler kimler ne kafalar patlatmışlar araştırmışlar yazmış çizmişler.Geri dönüp baktığımda keşke bu kadarını bilmeseydim dediğim vakitlerde olmuyor değil.
Özellikle gözümde hiçbir bozukluk yok iken marketlerde çikolataların bisküvilerin arkasındaki içindekiler kısmını okuyamadığımda çıldırıyorum.büyük yaz kardeşim büyük B Ü Y Ü K görmek istiyorum çocuğumu neyle zehirlediğimi bilmek istiyorum:(

neyseki abur cubur düşkünlüğümüz şimdilik yok ama bunun yarın okulu var kantini var arkadaşı var .neyse bunada şükür çünkü bu yaşlar çok ama çok önemli en azından genel bi damak zevkinin oluşması açısından bizimde 2 yılı aşkın tecrübelerimizden hareketle şeker düşkünlüğümüz hiç yok diyebilirim.

Bide yememiz gereken ama pek dönüpte eyvallah etmediğimiz yiyecekler var misal haşlanmış yumurta çocuk bi dönem geldi gözüm görmesin çek bunu sofradan kadıııın der gibi baktı yumurtaya


bu karikatürü hatırlayıp gülümsüyorum yumurta savaşlarımızda.ama demokrasilerde çareler tükenmiyor krep ve çorbalara karıştırıp daha okus pokus havasında yutturuyoruz.İkinciside yoğurt çok sevmiyoruz ama koyun yoğurdu olursada hayır demiyoruz.e be güzelim benimde arka otoparkta koyunum yokki hoş olsada bahardan bahara yapılan bir spor bu.Çocuk gizliden senede bir yiyeyim ondada en iyisinimi yiyeyim diyorki:)
yumurtadan sonra belalımız süt.ben asla elinde biberonla gezen çocuklardan haz etmedim kocaman adamlara hele hiç yakışmıyor bardaktan için len diyesim gelir görünce:)şeklini geçersek sırf sütle günü geçiren çocuklar varki bu daha da vahim.hımm öylemi o vakit bende senin sütünü tek geçerim anacım diyen organik böcüğüm azı çoğu yok hiç içmiyor.en azından evde hiç içmiyor.bir rivayete göre okulda içiyormuş görmeden hayatta inanmam anlıycağınız bende üretim sürüyor müşteride memnun devam yani

bu yaşlarda duygusal bağ dudak tiryakiliği yoğun oluyormuş emerek süt içmek değilde psikolojik olarak rahatlamakmış esas amaç.o vakit çok yorulursam yukarıdaki gibi bir inek alıp bağlayacam odanın birine:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından