17 Ocak 2011 Pazartesi

Terrible Two (iki yaş sendromu)

Daha arda yoktu piyasada ben bu konuyla ilgili makaleleri okuyup okuyup gülerken:)yatıp yere o oyuncağı isterim diyen çocukların fotolarına tebessüm ederken.en çokda kızını bu süreçte sabır sabır diyerek giydiren anneye kızının bi gün ceketini giyip bak sabırdım anne demesi
resmen koparmıştı beni gülmekten
al bakalım senmisin gülen
dün sabahtan akşama kadar
-baba göşlüğü takma takmaaaa
diye bağıran bi çocuk
ve ağlamaya başlayacak diye korkan baba
takmadı artık gözlükleri
avm de yukarıya çıkan yürüyen merdivene binecekmiş
oğlum aşağıya iniyoruz bak ordaki merdivenden oda yürüyor hadi ona binelim
cevap :
-nayır
naptık aldık kucağımıza karga tulumba dalağı böbreği açık indik otoparka

bide şu ayy çocuğa bak diyen teyzeleri görmezden gelme işi varki. onlarda bu çocuk yetiştirmenin ötv si sanırım
neticede başladık 23.ayımızda terrible two muhabbetine
o bir küçük adam herşeyi kavramaya çalışıyor
yürüyor koşuyor zıplıyor uçabildiğini düşünüyor
sınırsız yani yapabildikleri gel görki bişeyler engel sınırsız güçlerini göstermeye sanırım en çokda bizim koyduğumuz kurallar sanırım
en azından o öyle düşünüyor
ama yok inanki yok
biz sana o kadar az hayır dedikki tahmin bile edemezsin
biz sana nerdeyse hiç yapamazssın demedik
ama şimdi bu fikrede nerden kapıldın anlamadık
biz sana hiç engel olmadık hep suçortağın olduk kaç çocuk çaydanlığa dokunupta parmağı yanınca anladıki sıcak kavramını S E N
reçelin yapışkan ve ortalığı mahvedebilecek bi gıda olduğunu daha 7 aylıkken kim tecrübe etti S E N
Kim kumaların çakıl taşlarının aslında bi tadı tuzu olmadığını yedikten yaladıktan sonra öğrendiki S E N
Kim kim
o kadar çokki bu sayacaklarım şimdi nerden çıktı bu gittt ler istemiyoyummm lar nayırrr lar
terrible two na veriyorum bu tavırları:)
bu önergenlik döneminde içinde kopan fırtınalarda kazasız belasız günler diliyorum.eskisi gibi suç ortağın olduğumuz günler gelsin diyorum...

3 yorum:

  1. evet evet biraz daha büyüdüğünde ve kuralları gözlemledikçe inatları biraz daha kırılıyor. bir de kararlı olmak lazım. kararlı ebeveynler inatlarını kırmalarını sağlıyor. ama püf nokta: onunla inatlaşmamamak. en güzeli dikkat dağıtmak.
    sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  2. çok kolay olacağa benzemiyor ama sizin gibi bu işin uzmanlarından yararlanma fırsatımız var.iyiki varsınız

    YanıtlaSil
  3. anne olunca insan bildiklerini unutuyor aslında. çoğunlukla ben de duygularımın sözünü dinliyorum aslında:)

    YanıtlaSil

Teşekkürler..