Türk Dil Kurumu ağlar gaaari:)

Her gün yeni bir kelime öğrenmesi bunları telaffuz etmeye çalışması ilginç hemde çok ilginç...
sadece isimler değil sıfatlar ve hayal dünyasıda katılınca araya tam bir cümbüş çıkıyor ortaya..
ve birgün parayı eline alıp Atatüüürk iyimin deyiveriyor:)
yada kısa süren küslük ardından hadi barışalım annecim değdiğmde nasıl bir hal ve tavra giriyorsa işaret parmağını gözüme ağır ağırrr sallayarak suratında nuri alço gülümsemesiyle Çakalll deyiveriyor:)

ama bugünlerde beni en çok güldüren ve ilginç geleni Oturga:)oturgada ne dediğinizi duydum açıklıyorum sandalye..kimse böyle bir kelime kullanmıyor haliyle sandalyede diyebilir ki biz çoğu zaman düzeltiyoruz ama o ısrarla oturga diyor.çok oturgaçlı götürgeç geliyor o vakit aklıma Türk Dil Kurumunu kulakları çınlasın..yiyince yemek oluyorsa sürünce sürme oluyorsa oturuncada oturga mı olur diyor ne diyor :)
hiç anlamıyorum ama ısrarla yeni kelimeler bekliyorum çünkü ben çok eğleniyorum.ondan yeni bir şeyler öğrenince

Yorumlar

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından