1 Şubat 2011 Salı

Hangi Vakitlerde Hangi Şarkılar Çalınır Kulaklarımda


Benim için kendimi bildim bileli müziksiz
olmaz o l a m a z
o yüzden belkide, benim bi hatıra defterim yada günlüğüm olmadı.Hep şarkılarım oldu.Hayattan not düşebildiğim,her dinlediğimde tarih: 01.02 bilmem kaç, olay şu bu
 döküman tadında kimsenin okuyamadığı,
cigabayt migabayt sınırı olmadan istediğini kaydedebildiğin,
sadece veri bazında değil,
bir koku
 bir ses
 esen bi rüzgar
 o ana dair ne varsa günün teknololisinin bile elvermediği ölçüde bi kayıt yöntemi benimki.

bugünlerde hava ,soğuk hava buzzz
dışarda yatan insanlar ve hayvanlar için içimin cız dediği günler
gece uykuya dalmadan önce tavana bakıyorum bir soba hayal ediyorum
 küçük deliğinden çıkan kıvılcımlar tavanda oynaşıyorlar, o tatlı çıtırtı eşliğinde,
yün yorgan altında,yastıklarda evin kokusu (o zaman daha yumuşatıcı falan yok:)
saçlarda şampuan kokusu ve sırtta acı
anne yine bol bol kese yapmış üstüne kaynar suları boca etmiş ince olan deri dahada incelmiş ama mis gibi olunmuş.
şimdi ne kadar yıkansamda o kadar temiz hissedemiyorum
sırrı annemin kesesindemi acep
neyse
ve kulağımda bu şarkı
geçtik
uzun zaman sonrası
yürümekten yorulmuş ayaklar biraz daha büyük biraz daha yorgun bir vücut 
ve 
ne vakit  yağmur başlasa bu şarkı
(hiç istanbula gitmemiş birisi için absürd ama ne biliyim bi iyot kokusu burnumda boğazda martılar vapurlar falan gelir gözümün önüne
                                 daha bir sürü şarkı ve birsürü hatıra,ama mevsim malum                                                                     yağmur ve kar
ve benim bugünlerde kulaklarımı çınlatana şarkılarım bunlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler..