23 Mart 2011 Çarşamba

Vasat Anne lik:))


 Varmıdır  anneliğin  anayasası ?
bildiğim kadarıyla yok
ama Türkiyede bi trend var.Dayatmalar silsilesi ,genel geçer kurallar falan filan...
Bir nevi patronluğa benziyor,
ev annenin kontrölünde ve çocukların uyması gereken sofra kuralları,hijyen kuralları gibi bi sürü şey..
annelerinin övünecek pek bişeyileri olmadığındanmıdır bilmem! El çantasında taşınan cv gibi çocukların günlük rutini
bi anlamda kadın doktorasını yapıyorum ben bu işin hanıımm! havasında

"ayşe her sabah 8de muhakkak jimnastik yapar"
"ali muhakkak şu satte bu kitabı okumamı ister"
"mehmet asla ve asla elini o pis yerlere sürmez"

ben bile bu yaşımda asla şunu yapmadan yatamam disiplinine kavuşamadığımdanmı ne, bi garip geliyor.
çocuk bunlar ya diyorum 
arkalardan gelen iç ses "ama bunlar bilinçli ailelerin çocukları diyor:P"

bu bir bilinçmidir bi disiplinmidir? çocukları hamur gibi belli kalıplarda şekillendirmeye uğraşmak
bıraksanız kendisi bulsa yolunu.Yine jimnastik yapsın ,yine kitap okusun ama; şu saatte katiyen muhabbetinden uzakta her canı istediğinde canı istediği vakitte olmaz mı?şartmıdır 8-5 memuriyet hayatı sürer gibi yaşaması..
azıcık sürünse, çikolatasını sürse yüzüne gözüne,çamurda oynasa,
bi benmiyim bu memlektin tek pasaklı vasat annesi
disiplinden uzak gayri ciddisi
bu kadar kasınca nasıl bir çocuk yetişir bende 10-15 yıla canlı örneklerini göreceğim:)
daha çok şey vardı aklımda ama şu fotodan sonra bişeyde söylemiycem
sadece yaşasın özgürlüüüüük diyorum:))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler..