22 Haziran 2011 Çarşamba

iilhan şeşen dolu günler:))

bugünlerde evde pinekliyorum tam zamanlı annelik yarım zamanlı muhasiplik yapıyorum ne diyorum yaw:))

şaka bi yana sabah öğle akşam sofraya oturduğumda elime kumandayı aldığımda
kahvaltıda annem dizisine rastlıyorum 1303.tekrarı zaar olsun ben yeni izliyorum ilhan şeşen var dizi oyuncuları arasında tamam iyi hoş
öğlen gönülçelen onunda tekrarları ama pek açmıyor beni yinede göz ucuyla bi bakıveriyorum oda kim ilhan şeşen :O

akşama doğru tam benim oğlan uyumuş ay ne pişirsem aman akşam yemekleri hafif olmalı diyolar zaten dur daha hazırlarım hafif hafif derken trt de bi dizi mühürlü güller kim var ilhan abiii artık o kadar sıkı fıkıyı oldukki abi diyorum.
Meğer amma dizide oynamış ne kadar faideli bir bilgi verdim dimi yine vatana millete
ay çok yaşıyım ben

bu şarkıyıda pek severim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler..