Bi Kına Gecesi Daha

Baya tecrübe kazandım boru değil bilmem kaçıncı kına gecesine daha iştirak ettim vatana millete hayırlı uğurlu olsun.
Bizim buralarda daha aşk-ı memnu daki gibi konseptli allengirli geceler yapılmıyor.


Ama çocukluğumdaki köydeki kına gecelerinin ritüelleri de yok.az ondan biraz bundan ortaya karışık copy paste havasında bişeyler.

bir bilgisayar bir kaç cd.beynine donn donnnn vuran patlak hoparlörler.yer bazen bi düğün salonu bazende bi okulun müsamere salonu.

Bedia akartürk ah aman sillle ile başlayıp ankaralı namık ın havalanma havalarını alırım türküsüyle:) alıp götürdüğü bir repertuar.
hakkını yemiyim son yıllarda demet akalında girdi pop esintileriyle listeye evli mutlu çocuklu eseriyle:)Ama teyzelerden pek prim almıyor ay buna ayağım gitmez benim diye bi söylemi sık duyuyorum:)

Kadınlar gardıroplarında bulunan en pullu en payetli en parıldak elbiseleriyle ordalar,günlük hayatlarında türban takanlar kuaförden çıkarken örtünüp orda açtıklarından fönü bozulmuş saçlarıyla arz-ı endam ederler iken,burma bilezikler kollarda her zamanki gibi
benim se kafamda son günlerde altının rekor yükselişinden ötürü bitmeyen bi çarpma bölme işlemi.

Hımm çocuğuna bakarsan bu kadın şu kadar yıllık evli, kesin bu bilezikler düğününde takılmıştır, o vakit altının gramı şu kadar lira şimdi bu kadarsa hımm ortalama şu kadar gram gelir bu bileziklerin teki, dur sayıyım kaç tane var çarp topla hımm bak ne kadar kar etmiş amorti etmiş bu bilezikler kendini uffff mesleki bi deformasyon mudur nedir.Kadının 5yıllık kalkınma planını hazırlıyorum kına sonuna kadar:)))


Oynama faslı iki şık şık, bi göbek, bi kalça attırevirildikten sonra minnak poşetler içinde %90 ihtimal bayat kuruyemişlerde dağıtılır.Bu safhaya gelince anlarım ki üçte birlik bölüm bitmiş tamda bu arada teyzelerden birisi gelir ihtimal en cazgırlardan oluyor bu görevi üstlenen,yüzünü boyamış yada bıyık sakal yapmaya çalışmış bir iki tüğ yapıştırmış suratına bide eteğinin yada şalvarının altında bir aparat tam çözemedim nasıl yapıldığını pipi havası verilmiş arada kalkıp iniyor(bunu anlamak yıllarımı aldı yani pipi olduğu)bir müslümana sorsan bu nedir diye kıkırdamaktan anlatamaz falan.. komikde değil nesine gülüyorlarsa komik olan o sakal bıyıkın altında o eteğin oluşu yada kafada teyzenin başörtüsü böle erkek mi olur lan transeksüel desen bölesi hiç görülmemiştir neyse o aparat hep bana sümerlerin bi heykelciği vardır ya onu hatırlatır(şu an ne olduğunu hatırlayamadığımdan pipili heykel diye arama motoruna bir acayip cümle daha kazandıran salakta benim)bula bulada şu resmi buldum ilkokulda sosyal bilgiler kitabımda orjinali vardı:)

Neyse teyze bıyığı pipisiyle iki ileri bi geri hareket ederek oynar bi yandanda kadınları sürükler piste abowwwlar kıkırdayanlar utananlar falan. Birazda o tam hangi tür olduğunu çözemediğim çok cinsiyetli teyzeyle oynanır.Bu arada en kötüsüde garibim çocuklar bi kadına bi alttaki hareketli bölgeye bakıp anlamaya çalışırlar mevzuyu.Bekleyin ben bile yeni aydım 30uma yaklaşırken:)

buda geçti mi son safhaya geçilmiştir.alsana bi göbek ver bana bir bebek modundan bi ilahi ile başka bir aleme hızlı bi geçiş yapılır. etrafı manevi bi hava kaplar:)ışıklar kapanır mumlar yakılır gelinin kafaya kurmızı pullu bir örtü atılır ilahi biter yüksek yüksek tepeler olmazsa olmaz o ara gelinin açılmaz avucuna bi çeyrek ata lira artık o yuvarlak olanlarından bütçeye en uygun ne varsa alınmıştır avuca tutuşturulur üstüne bi tutam kına.Onların fiyatlarda uçmuş 100küsür olmuş en minnağı hiç girmiyim şimdi:)))))
işte benim gibiler için o an ışığın göründüğü andır bir kınada burda nihayet bulurken bu gecede biter bu menkul kıymetler uzmanıda kaçar....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından