30 Kasım 2011 Çarşamba

Bir Kadının En Büyük Düşmanı..


Bir Kadının En Büyük Düşmanı  diğer bir kadından başkası değildir
 neyin,ne kadar yakının olduğu hiç farketmez.
Belkide hayatın en erken öğrettiklerinden birisidir bu  adem kızlarına.

1303 dediğim yıllarda;komşumuzun kızına babası istanbuldan saçları olan oyuncak bir bebek getirmişti hemde 3 tane.Böyle bir şeyin varlığından bile habersiz olan ben çarpıldım kaldım o bebeği görünce evet ya hayal değildi benimki, saçları olan oyuncak bebek vardı ben yapacaktım halbuki ama birisi benden önce davranmış işi imalata dökmüştü.

Naylon bir iki bebeğim vardı ama tarayacağım saçları yoktu hem onun üstüne fazlaca bastırırsan içine çöküveriyordu halbuki diğeri öylemiydi gerçek ten gibi,esnek daha canlıydı. Tamam oda plastik ama naylon gibide değildi.

Hazmetmem şaşkınlığımı atmam bir günümü almıştı sonra böğürmüştüm resmen

-istiyoooom diye
içim öyle yanıyorduki ağzım gözlerim iradem dışına çıkmıştı sanki

Annem o güne kadar hiç bişey istemediğimi söyler.Belki o bilmez ama o bebekten sonra hiçbirşeyi o kadar istemedim ben

O günden sonra garip şeyler başladı hayatımızda, evde tuz bitse komşudan isteyemeyecek annem hergün benim böğürmelerime dayanamayıp kız istemeye gider gibi bebek istemeye gitti.

Günlerce eteğinin arkasına burnumu çeke çeke siner bildiğim tüm duaları ederdim.

Bahçelerini tek duvarın ayırdığı dipdibe evlerin arası, bir daha hiç bir yolun o kadar uzamadığı uzaklıktaydı o günlerde

Komşunun kızı uyuyorsa falan, iki dakikacık oynar, hevesini alır umudu taşıyan annemle, bugün yumuşar belki umudunu kaybetmeyen ben, her o eve girişimizde hüsranla yıkılırdık.

Sabah erkenden kalkmış bebeklerinin üçünüde sıralamış bizi beklerken bulurduk onu
Elmalarını parlatan manav gibi bi malına bide karşısındaki iştahı kabaran müşterisine bakardı.
Ama parasınıda versek o elmalardan bi ısırık vermezdi

Gerçekten oda çarpılmışmıydı ben kadar?hiç sanmıyorum (şuanki aklımla diyorum bunu:)
Belkide hiç sevmiyordu o bebeği tek derdi canımı yakmaktı.Belkide ben kapıdan çıkınca hoop diye atıverecekti kenara öyle ya kimse ben kadar sevemezdi o bebeği hiç kimse.(bunlar o günkü aklımla Kurduklarım:)

Bitmek bilmeyen pazarlıklar oldu..

-parası mukabilinde yavrucum baban sana daha iyisini alır bi başka gidişinde
  CIK OLmazz
-zaten 3 tane 2si sana yeter yavrucum
    CIK OLmazz
-Ama çok kötü, ağlayıp duruyor hastalanır bak, hem o senin arkadaşın ayıptırlar
  CIK OLmazz

İstanbula gitme ihtimalinin sıfır olduğu ve yaşadığımız şehre daha kaç yıl sonra geleceğini bilmediğimiz bu bebek için son değerlemeler yapılmıştı

annem hayatımın ilk ihalesini dudak uçuklatan bi teklifle bitirmişti 1bebeğe 3 bebek parası.
ama malesef alamamıştık:(


Annem geçenlerde aklıma geldikçe hala içimden tutar nasıl istemiştin alamamıştım dedi:)
onun ki çocuğunun isteğini karşılayamamış anne ezikliği ama, özünde istenmiş alınamamış bi oyuncaktan ötesi değil.

Oysa bendeki öylemi hayatın özü ta kendisi:)

misal..
Bi kadın elindeki herşey için savaşır.Eğer karşıda onun elindekilere talip olan bir kadın varsa
Mühim olan elindeki değil karşısındakidir aslında

Para bir erkeğin hayatta istediği herşeye sahip olması için yeter belki ama kadınsan para senin her istediğini almaya yetmeyecekdir.


Kurtlar vadisiymiş çığırın gelsin polat alemdar israilde bile ölmedi.Dizi başladığından beri 15.482524 kurşun dan ölmediği gibi,getirin atın bizim dişiler vadisine yaşına değmez içini kuruturlar valla:)

Nerden çıktı şimdi bunlar derseniz
geçen gün bi haber sitesinde Gülben Ergen e boşanma sebebi sorulmuş videoda 3 çocuk doğurdum hakketiğim değeri ve ilgiyi görmedim diyor neyse dedim benide sıktı gülbenin bu halleri ama alttaki yorumlara bi baktım kalıbımı basarım %99u kadındır bu yorumcuların kopyalayıyorum okuyun anlarsınız (çok acımasızız ya:)

ziyaretci : uc cocukla gecmise sunger cekilseydi...
ziyaretci : 8 saat dusunmustur bu aciklamayi yapmadan once ...
ziyaretci : millete hava atıcam diye doğurursan öyle olurr..mutlu aile tablosu çizmek için...
ziyaretci : Uc cocukla gecmise sunger cekilseydi diyen arkadasi cani gonulden tebrik ederim.
ziyaretci : değer verecek olanlar sıraya girmiştir bile ...
ziyaretci : kocası hakkarili onların orada 10 cocuk'dan aşagısına değer verilmiyor.
ziyaretci : çocuk yapmakla değer görülmeyeceğini ne zaman anlayacağız?
ziyaretci : Hergün çamaşır mı yıkattılar,çocukların bezini elde mi yıkıyordun. Dereden su mu getirdin. Yemek, çamaşır , bulaşık, ütü, temizlik derken kıymet değer bilemediler mi? Herkes hakettiğini er ya da geç alır.Aldın mı? Yaniii...

8 yorum:

  1. Yarama bastın, tekrar kanattın Ters Pabuçlar :/
    Bende de vardı böyle bir puşt komşu kızı ama annesinin arasıra insanlığı tutardı :)
    Kızına iki bebek getirirken bana da saçlısından miniğinden bir bebek getirmişti.
    Var ya... o kadın cennete girerse eğer, sadece o gün ettiğim çocukça teşekkürlerimin, sevincimin hatrına girer.
    Komşu kızı, o bebeği bile çok görmüştü bana. Hatta ve hatta, saçları sarı olduğu için kendi siyah saçlı bebeğiyle değiştirmek için üstüne oyuncak gitarını bile pazarlığa dahil etmişti... vermemiştim! :)))
    Biz çok tehlikeliyiz, çoook!

    YanıtlaSil
  2. Allah cennette hemcinslerimizin az olduğu bi kısıma alsın inşallah bizi yoksa zor bu hatunkişilerle:)

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim...tüm yazıları okumaya
    koyuldum...

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin ayşe bende ilk fırsatta yazılarının tamamını okumayı istiyorum son iki yazın çok içime dokundu

    YanıtlaSil
  5. Banada hiç erkek denk gelmedi:)Belki art niyetlisi vardır da beyin çapları yetmedi istediklerini yapmaya.Ama dediğim gibi kadının en safından bile tırsarım

    YanıtlaSil
  6. nasıl oldu anlamadım ama yayınlamadı yorumu mailden kopyaladım Pabucumun Leydisi:)pabucumun leydisi "Bir Kadının En Büyük Düşmanı.." kaydınıza yeni bir yorum yaptı:

    Gözlemlerine bayıldım. 30 yıldır düşmanlarım hep erkekler oldu. Kadınlar tarafından incitildiğim pek azdır. Bu fikre katılmıyorum. Klavye terbiyesizleri her iki cinste de var. Gülben Ergen, kadınlar tarafından takip edilen biri olduğu için öyle tesadüf etmiştir.

    YanıtlaSil

Teşekkürler..