Ne Alsam Neyi Almasam

Bazı bloglarda bir sürü ürün tantımı yapılıyor
baştan söyleyeyim benim sponsorum falan yok tamamen salt tüketici tavsiyeleri
kimisine verdiğim paralara acıdığımdan ,kimisini de raflar arasında benim gibi boşş boş bakarken kimsenin zamanı ölmesin diye yazıyorum
Ha burda benim beğendiklerimi herkez beğenecek beğenmediklerimi beğenen birileri çıkmayacak anlamına gelmez
kimseyi bağlamaz yani:)

Benim yaşadığım şehrin ayazı,sudaki kireç oranının fazlalığı birde duygusal yakınlık kurduğum deterjanlar yüzünden sürekli kuru olan ellerime yıllardır ne denemedimki
çeşit çeşit cancanlı kremlerden sonra, olmadı deyip vazelininden saf zeytinyağına kadar herşeyi denedim bi ara niyetlendim ama yapmadım tuzsuz tereyağı bile denenecekler listesindeydi taki dermokille tanışıncaya kadar
6,50 ytl ye aldım fiyatıda makul kendisini denemeniz tavsiye olunur.Ellerim hiç olmadığı kadar yumuşak sabah sürdüğüm krem akşama kadar etkisini yitirmiyor.

Toz torbası değiştirmekten, bitaraftan toz çekerken diğer yandan üfleyen sistemler yüzünden birde üstüne artan Alerjim nedeniyle sulu sistem bir süpürge alıyım dedim ve şu hatayı yaptım
rowenta agua fresh

Beni hayattan soğuttu say say bitmez marifetleri!Birisine hayatı zindan etmek isterseniz misal eski sevgilinize düğün hediyesi olarak alın. Kesin 1 yıla kalmaz süpürgeyi değiştirmezlerse boşanırlar


Güzellik makyaj konulu sitelerde tek sörf nedenimdir şampuan seçimi.niyeyse yıllardır işte bu diyemedim neler kullanmadım ki ama en son aldığım elidorun son çıkardığı seri saçlarımı 1 günde yağlandırınca yuh dedim.Hep deniyor ki dimetichone dimethiconol yazan maddeler olmasın bunlar silikon, bi anlık iyileşme olur sonra saçlar söner ağırlaşır falan filan.yok valla raflardaki tüm şampuanları elden geçirmişliğim var bu maddelerin olmadığı tek şampuan en azından benim bulduğum dalin.Ama şu hepsinden bir tık daha iyi geldi en azından saçlarım yağlanmıyor kolay taranıyor ,yıkadıktan sonra kurumuyor dimethicone si şusu busu yok içerikde ama adamlar direk yazmış silikone diye bi madde var:)benim kullandığım zeytinyağı ve kına özlü olan normal saçlar için


benim oğlum çok süt sever cinsten değil arada meyveli süt içer genelde bu muzlu süt olur her marka en azından tanıdık bildik olanlarından alırım bu sürede gördüm ki raflarda özellikle minik büfe bakkallarda son kullanma tarihi geçmiş ürünlere pek dikkat edilmiyor.alırken muhakkak bakın hatta bakmaylada kalmayın tadın geçenlerde her ürününü kullandığım enkanın muzlu sütü bozuk çıktı hemde son kullanma tarihine daha 2 ay vardı bi bardağa döktüğümde içindetopaklanmalar ve kesik süt görüntüsü vardı

şimdilik bunlar benim için en önemlileri
bu tip eylemlerim sürecektir savulunnn bilinçli  tüketicinin kraliçesi geliyor:/

Yorumlar

  1. Ben bu süpürgeden kayınvalideme almıştım anneler gününde:)))Kullandıkça sevgili gelinini yad ediyordur:)

    YanıtlaSil
  2. Çok yaşa Gülay bak kaynanayada alınabilir hiç aklıma gelmemişti:)

    YanıtlaSil
  3. Şampuan benim de derdim :/
    Saçlarım karma... dipleri 24 saatte yağlanıyor. 2 gün kullanmak neredeyse imkansız :(
    En sonunda Dove'un bir şampuanını buldum, o yağlanmayı biraz geciktiriyor ve kreme gerek olmadan ipek gibi taranmasını sağlıyor.
    Bir de saç spreyi buldum, o da biraz yağlandırmayı geciktiriyor böylece gün aşırı yıkıyorum saçlarımı.
    Süpürge hakkındaki uyarın iyi oldu, bugünlerde ben de torbasız, su ile temizleyen bir makine almayı düşünüyordum... bundan uzak durmalıyım demek ki :)
    Bilinçli tüketicim benim! :)

    YanıtlaSil
  4. dove denemedim sit.ama boyalı boyasız saçlar çok farkediyor.boya varken kuruydu nemlendirmek için çabalardım şimdi boya yok 1günde yapışıyor:(
    sulu süpürgeye gelince ben bunu aldığım yere iade ettim yerine bi tane hepa filtreli verdiler bakalım hayırlısı:/

    YanıtlaSil
  5. ay süpürgeye çok güldüm,çeken bilir onu bende çekmiştim bir ara sepetledim hemen ve bel ağrım geçmişti:)el kremi değilde eczanelerde satılan hametan ve ya bebanten kremi tavsiye ederim tedavi edici en azından kozmetiklere hiç inanmam para tuzağı:)

    YanıtlaSil
  6. bebanten kullandığım oldu betül hametanı duymamıştım.

    sadece bel ağrısı yapsa razıydım bende anksiyete bozukluğuna yol açtı:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından