6 Kasım 2012 Salı

Biz Size Geldik Bitlendik Paranitle Temizlendik

İnsan çocuğu olunca kaseti tekrar takıyor, baştan yaşıyor sanki her şeyi.İlk yapbozunu tamamlayınca duyduğu- Allahım ne zekiyim hissi,İlk hayal kırıklıkları,lk defa karşılaştığı her şeyde gözbebeklerini büyüten heyecan...
 Bak ne güzel kaptırdım gidiyorum duygusalmıyım lan ben:(neyse çıktım İbrahim Sadri modundan ve bu ilklerimizden birisiyle bu hafta karşılaştık tanıştırıyım oğlum/bit-bit/oğlum

hoş ben arkadaşın sirkeleriyle karşılaştım, arkadaş ışıkta kaçarmış yazın bi köşeye,diğer resim yumurtaları sirkede denilir.Bunlar ışıkta falan kaçmıyorlar son raddeye kadar cesurca çarpışıyorlar.

Bitle benim tanışıklığımız uzuuuun yıllar öncesine rastlar.Ben ilkokuldaydım annem hastaneye kaldırılmıştı onun yokluğunu bu arkadaşlar doldurmuştu sağolsunlar(töbe töbe)
Hayatta en hoşlandığım şey saçlarımla birilerinin ilgilenmesidir.Kuaför olur,okşamak olur...

O günlerde Annem 5 günlük ayrılığın ardından yanımdaydı hemde yanıbaşımda bir elinde sinek ilacı bir elinde tarak ne hasret gidermiştik.Bidaha o kadar ilgilenmedi saçlarımla okşamadı bi güzel.O yüzden pek önyargılı değilimdir bu meletlere karşı ama ne varki kendi çocuğunda karşılaşınca işler değişiyor.
Lan bi lokma oğlumu size yedirtmem şerefsizler
nidasıyla atladım ilkin.


 Sonra nerden çıktı bu dedim.Yıl 2012 ama benim bıraktığım günde kalmamış bu bit cemaatı.Ben üniversite okudum iş güç sahibi oldum o yerinde mi kalmış.Oda kendisine koca bi sektör yapmış

şampuanları,spreyleri şusu busu:)15 dakikada hemde içinde hiç ama hiç böcek ilacı içermeyen bu spreyle bu dertten kişisel olarak kurtulmanız mümkün.
Lakin kaynağı kurutamazsanız bu geçici bir kurtuluş oluyormuş.Bende bundan mütevellit okulu aradım öğretmenimizi bilgilendirdim.Ona kimse böyle bir şikayetle gelmemiş bir kaç ihtimal sıraladık karşıklı

1-Bu bitler oğlumun kişisel gayretiyle oluştu (titiz bi çocuktur elini ayağını düzenli yıkar falan filan)
2-Okulda birilerinde oldu lakin bundan çekinip okula haber edilmedi (bundan utanılır mı bilmiyorum utanmamak lazım gibi geliyor toplum içinde yüzlerce kişiyle temas ediyoruz bi şekilde, birde temiz saç derisini severmiş bunlar, bana gelmemiş olması yüreğimi burkmadı değil:)
3-Hala okulda mobil halde bitli kafalar dolaşmakta ve kimsenin haberi yok
(en fenasıda bu hadi benim oğlumun üç cm lik saçında arınması kolaydı lakin kızların o uzun saçlarını düşününce bi kaşıntı geliyor bana)
   Ha bide nasıl anlarım kısmı varki ,sürekli kaşınmasını beklememek lazımmış benim oğlum ara sıra elini kafasına götürüyordu. Bi anlık şüpheydi umursa masam kaç gün sürerdi yada kaç gündür vardı onu bile kestiremiyorum.Sürekli bi kaşıntı olmadan da oluyor muş yada bizimkiler daha olgunlaşmamışlardır bilmiyorum.
   Oğlumun kafası ilk günkü kadar temiz şu an, ama nerelere ne kadar hatıra bıraktığından emin olmadığımdan evde ne var yoksa yıkıyorum.Kendimi ilaçlıyorum. Ama kaynağı bulmazsak hep bu tehlikeyle sanırım karşı karşıyayız.Bu post uda hayatında hiç bitle karşılaşmamışlara bilgilendirme amaçlı olsun,bilenlere de hatıraları canlansın diye çızıktırdım tavsiyeleriniz varsa beklerim kaşıntısız günlere içelim:)

Hanimiş;günlerden bir gün oğlumun yüzünü silmem için uzatılan ıslak mendile burun kıvırmış hıh onu ben oğlumun poposuna bile sürmedim suratına mı sürecem demiştim sen onu pişik bile olmadan büyüt sonra bitlensin.Titizin dibi bile olsan bitlenebilirmişsin.Hatta buna gülebilirmişsin ,oğlunun biraz daha büyüdüğünü hissedebilirmişsin Allahım annelik bumu eksik tahtaların komple gevreme hali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler..