29 Kasım 2012 Perşembe

Twitter dan Aşka Dair Dökülenler



Kadınlar duyduklarına aşık olur, Erkeklerse gördüklerine. O yüzden kadınlar makyaj yapar, Erkekler ise yalan söyler

Sensiz nefes alamıyorum diyen sevgili, günlerdir kimlerin suni tenüfüsüyle yaşıyorsun!.

Hatırlamak İçin Bir Hafızamız Olmasına Rağmen Unutmak İçin Hiçbir Şeyimizin Olmaması Hayatın Bize Attığı En Büyük Kazıkdır bence

Sevginin azı çoğu olmaz ...-Ya adam gibi sonuna kadar, Ya da bi sürtük gibi sabaha kadar...

Arkamdan oynanan oyunları görmüyorum sanmayın. Sadece çocukların beyin gelişimi için oyuna
ihtiyaçları var, müsade ediyorum.

Aslında herşey, tükenen bir kaleme tükenmez dedikleri kadar yalan


Neymiş,Efendim Birini Seviyorsak Serbest Bırakacakmışız, Dönerse Bizimmiş Dönmezse Hiç Bizim olmayacakmış.Güvercin Besliyoruz sanki

Yetimhanede Yaşayan Küçük Bedenlerin, Ranzalarına Yazdıkları 'Anne' Kelimesi Kadar Masum Olmalı Bence Aşk..."

Yüz Dilde ''Seni seviyorum '' Desen Ne olur..? Bir dilde "Adam Gibi Sevmedikten Sonra"

Yuvayı dişi kuş yapar, kuşuna hakim olamayan bir puşt ise yıkar.

Kimse benimle oynamıyor diye ağlayan çocuk ! Sen büyü hele, Bak ne oyunlar oynayacaklar seninle.

O kadar yoruldum ki artık hayattan Yoldan geçen bir taksiyi çevirip; 'Uzaklaşan hayallerimi takip et.' diyesim var

Bir aptalın sizi öpmesine izin verin ama bir öpücüğün sizi aptal etmesine asla!

İnsan; Geçmişin hasretçisi, geleceğin özlemcisi, yaşadığı anın şikayetçisidir".

Kadın sevgi uğruna herşeye hazırdır, hatta sevişmeye de. Erkek ise sevişmek için herşeyi feda etmeye
 hazırdır; Sevmeyi bile !

Eski sevgililerimin hepsine 14 şubatta kandil mesajı atıcam .. Aşka gelmediler bari imana gelsinler ;)

Dünya Nüfusuna Göre Her Erkeğe 3 Kız Düşüyormuş. Benim Hakkımı Kim Yiyorsa Haram Zıkkım Olsun..Emi

Sevgilileriyle Öpüşürken Fotoğraf Çekilip Facebook'a Koyan Gerzekler,Gerdek Gecenizi 4 Gözle Bekliyoz ona göre..

Bir Bayanın Gözyaşının Akmasına Sadece Soğan Değil, Bazen Bir "HIYAR" Da Neden Olabilir...!

 80 yaşındaki amca rusya'ya vize kalktı diye seviniyor.sanki vize kalkınca herşey kalkacak .''

Yürürken yere düşmüş bir kız gördüm, hemen koşup kaldırdım… 3 kere öpüp kenara bıraktım… nimet lan sonuçta, günah…

Her kadına sahip olmaya çalışan adam bir kadına hasret kalır ! Bir kadına sahip olan adam; Her kadını kendine hayran bırakır.”

Hesabını veremeyeceğiniz işlere kalkışmayın.. Öteki tarafta bulaşık yıkatmıyolar.

Erkeklerin kalpleri yerine cüzdanlarında yaşayan kadınlar, ruhları yerine kalçalarının okşanmasına razı olmak zorundadır.

İlişkiden ilişkiye koşup 'doğru insanı bulamıyom ya' diyen insan, bulamazsın çünkü sadece
operatörün değişiyor, numaran aynı, öküzlüğün aynı.

Alt yapısı olmayan bir şehir gibiyim..ne zaman hüzünlensem gözlerimi su basıyor. ve ne zaman seni düşünsem, kalbimin trafigi aksıyor.

Son model bir 'bencillikle' uzaklaşıyorsun. Bu kadar hızlı gitme derim , ilerde 'yanlızlık' çevirme yapıyor..

Ey Yalnızlık ! Herkesin koynuna girip çıkarsın da, Bir tek benimle mi düzenli bir ilişkin var...

Ekmeğime hoşçakal sürdün ya sen, ben şimdi 'aşk' karınla ; sana, ne şiirler yazarım...

Duygularımı protesto ediyorum .. 'AŞK' lık grevindeyim..

Defolu şehirlerde ihraç fazlası kadınlarsa payına düşen, senden önce öpülmüş dudaklarda sana dair cümleler aramayacaksın.

AŞK " Namaz kılmaya benzer,Niyet ettikten sonra etrafa bakılmaz

Gitme zamanı gelmişse 'dur' demenin; Zaman geçmişse 'dön' demenin; Ve aşk bitmişse 'yeniden' demenin. Hiçbir anlamı yoktur.

Demek ki AŞKIN Ölçüsü de Varmış.. Öyle Olmasaydı Eğer, Her Defasında BOYUMUZUN ÖLÇÜSÜNÜ ALMAZDI...

Hayat bizi dört işlemle sınar;Gerçeklerle ÇARPAR, Ayrılıklarla BÖLER, İnsanlıktan ÇIKARIR ve En sonunda Kendini TOPLA der

Annem 'Küçükken Yaramazdı' Derdi..bana.... Evet Anne Küçükken 'Yaram' Azdı.

Şimdi bir lades kemiği gibi ikiye ayrıldı aşkım sakın dokunma bana yaptigin herşey aklımda


Aşık olduğunuzu hissettiğiniz anda panik yapmayın hemen bir yere oturun derin nefes aıln ğülümseyin katilinizle tanışmanın tadını çıkartın


''Seni seviyorum'' kötüye kullanımdan dolayı tedavülden kaldırıldı. Piyasada dolaşanlar sahtedir, kanmayın..!


Nerede bir YALNİZLİK görsem,Ucundan alirim bi'parça.Sahibine AĞIR gelmesin diye.


Unutmak zaman ister demiştim, yanılmışım..Zaman değil yürek istiyormuş.. Oda sende kaldı..
Aşk iki kişiyle oynanır, ve iyi olan hep kaybeder.

Ben estetik cerrah degilim . Kimse benden götünü kaldırmamı beklemesin;

Babaanne, sen evlenirken dedemden elektrik aldın mı?... Babaannem: Yok yavrum bizim zamanımızda gaz lambası vardı..

Eski sevgilimi gördüm sokakta . . Dedi ki :ben hala eskisi gibiyim. . Dedim ki :kusura bakma ben eskici değilim


Kız dediğin İstanbul gibi olacakmış; fethi zor,fatihi tek!"O İstanbul'a günde kaç milyon kişi girip çıkıyor ondan bahseden yok!

Ben Prensesi bulmak için elinde ayakkabıyla gezip durayım.. Sen Prensi bulmak için kurbağa öpüp dur, Nah buluruz biz birbirimizi


Erkekler mi daha akıllıdır kadınlar mı ? Elbette ki kadınlar. Çünkü bacağı güzel diye, hiçbir kadın askıntı olmaz bir erkeğe.


Sen, bir matematik eşitsizliğinde bilinmeyensin // Anlaşıldı; 'yalnız bırakarak çözeceğim seni'..

Dünya ahiret 'acımsın' artık !


Kirli bi çocuk yüzüyüm kapında; ama dünyann en temiz gözleriyle bakıyorum sana. "Şeker değil istediğim, yüreğini koy avuçlarıma."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler..