Kış Ortasında Ruh Dellenmeleri

Bugünlerde tv de dönüp duran haberleri izliyorum bi yandan çalışıyorum bi yandan gri havaya bakıp bakıp anlamlandırmaya çalışıyorum.Nerdeyse 2 aydır iç anadolu da kar yağışı var ama bizim cenabet memlekete yağmıyor.Aslında ilçelere yağıyor hatta merkezin 10km ötesine bile yağıyor ama Allahım sanki bizim mahalleleri cımbızlıyor:(Bundan mütevellit her haber bülteninin ardından konya kar yağışlı deyince uyuz oluyorum.Ha yağsa nolur yağmasa diyenlerde vardır ama,böyle gri gri çekilmiyor.Bir is-sis leş gibi.Ev ile iş arası 3 dakikalık yolda 1 paket sigara içmiş gibi doluyorum eve gidene kadar.Yazı ayrı pis buranın kışı ayrı, Allahım öbür tarafta itiraz etcem karadenizde egede doğanları bizlen bir tutmamasını rica etcem:)Cennette artık ödeşeceğiz, onlara kör cepheli bize deniz manzaralı köşk mümkünse:))

Light sigaraların daha zararlı olduğunu duyduğum günden beri bekliyorum bir gün çay kansızlık yapmaz sigara ile içildiğinde cilde ve kalbe faydalıdır diyecekler.Siyah çayın faydalarını duydum bi kaç yerde ama o son dediğimi diyen yok hala:)Durun az kaldı daha dün brokolinin kanser yapabileceğini kemoterapi ilaçlarının etkisini azalttığını açıkladılar ya tamamdır,şerrefsizim benim aklıma geldiydi moduna girdim.Bak terspabuçlar dediydi dersiniz.cigaranın faydalarıda çıkacak:))
o değilde tadını sevmediği halde itekleye itekleye faydalıymış diye yiyenlere üzüldüm.Ömrü hayatımda bi kere yedim.Yok canım sırf sağlıklıymış diye yenmez bu dedim.Sevenlere saygım sonsuz ama abartmayın bak zararlıymış:))

Düşünsenize tvdeyim platesden sonra brokolili mücver tarifi verirken programında konuk olan ben gel yapma ebrucum çoğu zarar onun, bi cigara yak germe kendini diyorum şallı ebruya.Haha fenteziye bak
(kar yağmadı ya sis kafası bu:)

Geçen gün oğlum ilk sanatsal eserini yapmış getirmiş annesine.Ofisin duvarına astım gören olsa bi tarafıyla gülecek ama ben taaa 40 yıl ssonrasını gördüm şu çizgilerdeki picasso esintilerini görebilecek entellere selam olsun
Orta kısma üçgen bir parça kesip yapıştırmış kilot dedi bez dedi altında ne var dedim pipi dedi:)
modacımı olcakki yok yok ressam olsun.Kaç milyon dolar isteyeceğiz bakalım bu resme blogger arkadaşlar bugünden görüyor, teknoloji nelere kadirsin picassonun annesininde blogu olaydı iyiydi şimdi köşeydik belki
(Allahım kar yağsın bu kafayla bahara çıkmam ben:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından