27 Ağustos 2015 Perşembe

Süs-Püs Bakım Şeysi :)






Güzellik denen şey sana,bana ona göre değişen birşey.Bakım,bakımlı olmak da öyle...80'leri 90'ları ve nihayetinde mileniumu görmüş bir kardeşiniz olarak diyebilirim ki her dönemin değişen akımı,modası artık ne dersen adına yeniden içlerini doldurmuştur bu tabirlerin. Kabarık permalı saçlar avize küpeler bugün kullandığımızda 80'lerdeki hisleri hissettirmiyor oluşu işte bu moda denen şeyin sonucu.O günün en tarzparçaları bugün komik bile gelebiliyor kimi zaman.

Bakım konusunda da illaki moda ve ilerleyen zamanın etkisi ile bir sürü şey değişmiş yenilenmiştir.Dün gibi briket duvarın üstünde bulduğum kayısı görünümlü şeyleri bi güzel yemem:)meğerse halamların çamsakızları imiş.Bir zamanlar istenmeyen tüyleri bunlarla alırlardı.Allahtan benimkiler daha kullanılmamış güneşte erimesini bekliyorlarmış.Düşününce şimdi istenmeyen tüyler için bile milyon tane seçenek sunuluyor. Bakımlı olmak için kullandığımız alet edevat değişse de değişmeyen şey sonuç aslında.Dün çamsakızı marifeti ile bugün zibilyon yöntem sayesinde sahib olunan şey aynı aslında,tüysüz bir vücut. Bakım denince benim aklıma ilk gelen temizliktir.Temiz insan bana göre bakım denen şeyin en önemli ve en büyük ayağını tamamlamıştır.Sonrası sağlıklı beslenme ile içten ve diğer kozmetik ürün marifeti ile dıştan hallolur gider.Geçenlerde trnd den bir paket geldi Bepanthol ürünlerini duymayanız yoktur sanırım gelen paket Bepanthol ün günlük nemlendiricileri ile doluydu.

Ürünün Özellikleri:


  • Pro vitamin B5 içerir
  •  Ürün koruyucu,parfüm renklendirici içermez.
  • Su bazlı olmasından dolayı kolay sürülür ve deriden hızlıca emilir.


Ürünün Vaatleri:


  • Cildin yenilenmesine yardımcı olur.
  • Cildin kurumasını engelleyerek nemlenmesine yardımcı olur
  • Cildin pul pul dökülmesine,çatlaklara ve kızarıklığın giderilmesine yardımcı olur.


Fiyat:


  • 100 gr : 24,90 TL
  • 30   gr :   9,90 TL

Ürünü tam anlamıyla fikir sahibi olacak kadar kullanamadım.Malum havalar çok sıcak ve nemli idi.Sürekli elimi yüzümü yıkama ihtiyacı hissettiğimden ve kış mevsimine oranla daha az kuruduğumdan tabiri caizse 90 derecelik rampa testine sokamadım ürünü.Gözlemlediğim kadarı ile bahsedecek olursam kokusuz oluşu ve kıvamı hoşuma gitti yapış yapış hissi bırakmayışı çok güzel.Nemlendirmesi hoş,serin bir tazelik kalıyor tende.30 yaşıma geldiğimde tanıdım bu su bazlı nemlendiricileri ve çok şey kaçırdığımı fark ettim.Yıllarca neler kullanmadım sonuç sürekli yağlanan ve gözenekleri açılan bir cilt.Şükürler olsun ki iki yıldır toparladım.Temizliğini ve özellikle su bazlı nemlendirici kremi atlamadığım bir rutin oluşturdum.Daha esnek ve sivilcesiz ve en önemlisi gözeneksiz bir cildim oldu.Darısı ihtiyacı olan herkesin başına...Sağlıklı temiz ve bakımlı günleriniz olsun. Parlayan saçlarınız ışıl ışıl bir teniniz olduktan sonra inanın; bir beyaz tişört ve cinle dünyanın en çekici kadını sizsiniz bana göre.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler..