Saat tam beşte


Saat beşte dişçi randevum var. Allah'ın gücüne gitmesinde yıldım yeminlen.İnsanın altı ayda bir dişinde arıza çıkar mı çıkar.En son geçen yıl  implant yaptırdım.İki dişimi çekti.Birisinin kökü tam çıkmadı diye çekiçle vurdu.O sırada uçan parçalardan birisi ağzımda kaldı.Ummm Ömm diye ses çıkarmaya çabalıyordum.Zira iki adamın iki eli de ağzımdaydı.Uyuşuk dilimle iterek dudağımın kenarına çıkarttım o parçayı.Aaa buda bur da kalmış deyip aldı.Matkapla çene kemiğimi deldi.Ardından dubel çaktı çene kemiğimde açtığı deliğe.Sonra o parçalanmış dişleri bir kenarda un haline getirip güzelce o dubelin etrafına doldurdu.Yeterince ürküttüysem gideyim.Tek başıma ürkmek istemiyorum da

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. aslında korkmazdım dişçiden yıllar içinde birtakım şeyler oldu.Ben dişçimi değiştirdim falan ha bu arada yaşla beraber dişlerde bir bir arıza çıkartınca oka sardı herşey

      Sil
  2. Korkulu rüyam dişçi resmen, yalnız şu an gerilim romanı okur gibi gerim gerim gerildim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o günkü psikoloji ile yapmak istediğim tam da buydu:)yalnız gerilmek sevmiyorum ben:)

      Sil
  3. Benimde iki dişim eksik implant lazım ama korkudan gidemiyorum, çene kemiğim yamuldu yamuk çiğnemekten, çenen takılacak bir daha kapatamayacaksın ağzını dediler ama yok gidemem...ama eğri dişlerim için diş teline gitme hevesim var, çok pahalı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşim 40 yaşında kurtuldu o eğrilikten.Çok çekti ama değdi.Tel bizim yaşlarda çok verimli olmuyor Ayşe en iyisi kaplama.Yorar biraz ama telden hızlı ve daha ucuz olur.Bence araştır eksik dişlerini köprü ile tamamlıyorlar.Aynadaki görüntü tüm çektiklerini alır götürür bence

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından