Terrible Two (iki yaş sendromu)

Daha arda yoktu piyasada ben bu konuyla ilgili makaleleri okuyup okuyup gülerken:)yatıp yere o oyuncağı isterim diyen çocukların fotolarına tebessüm ederken.en çok da kızını bu süreçte sabır sabır diyerek giydiren anneye kızının bir gün ceketini giyip;bak sabırdım anne demesi
resmen koparmıştı beni gülmekten
al bakalım sen misin gülen
dün sabahtan akşama kadar
-baba göşlüğü takma takmaaaa
diye bağıran bi çocuk
ve ağlamaya başlayacak diye korkan baba
takmadı artık gözlükleri
avm de yukarıya çıkan yürüyen merdivene binecekmiş
oğlum aşağıya iniyoruz bak oradaki merdivenden,oda yürüyor hadi ona binelim
cevap :
-nayır
naptık aldık kucağımıza karga tulumba dalağı böbreği açık indik otoparka

bide şu ayy çocuğa bak diyen teyzeleri görmezden gelme işi var ki. onlarda bu çocuk yetiştirmenin ötv si sanırım
neticede başladık 23.ayımızda terrible two muhabbetine
o bir küçük adam her şeyi kavramaya çalışıyor
yürüyor koşuyor zıplıyor uçabildiğini düşünüyor
sınırsız yani yapabildikleri gel gör ki bir şeyler engel,sınırsız güçlerini göstermeye.Sanırım en çok da bizim koyduğumuz kurallar...
en azından o öyle düşünüyor
ama yok inanki yok
biz sana o kadar az hayır dedik-ki tahmin bile edemezsin
biz sana neredeyse hiç yapamazsın demedik
ama şimdi bu fikre nereden kapıldın anlamadık
biz sana hiç engel olmadık hep suçortağın olduk.Kaç çocuk çaydanlığa dokunup ta parmağı yanınca anladı ki sıcak kavramını S E N
reçelin yapışkan ve ortalığı mahvedebilecek bi gıda olduğunu daha yedi aylıkken kim tecrübe etti S E N
Kim kumların çakıl taşlarının aslında bi tadı tuzu olmadığını yedikten yaladıktan sonra öğrendi ki S E N
Kim kim
o kadar çok ki bu tür şeyler, şimdi nerden çıktı bu gittt ler istemiyoyummm lar nayırrr lar
terrible two na veriyorum bu tavırları:)
bu ön-ergenlik döneminde içinde kopan fırtınalarda kazasız belasız günler diliyorum.eskisi gibi suç ortağın olduğumuz günler gelsin diyorum...

Yorumlar

  1. evet evet biraz daha büyüdüğünde ve kuralları gözlemledikçe inatları biraz daha kırılıyor. bir de kararlı olmak lazım. kararlı ebeveynler inatlarını kırmalarını sağlıyor. ama püf nokta: onunla inatlaşmamamak. en güzeli dikkat dağıtmak.
    sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  2. çok kolay olacağa benzemiyor ama sizin gibi bu işin uzmanlarından yararlanma fırsatımız var.iyiki varsınız

    YanıtlaSil
  3. anne olunca insan bildiklerini unutuyor aslında. çoğunlukla ben de duygularımın sözünü dinliyorum aslında:)

    YanıtlaSil
  4. Şu andan itibaren tüm haftasonu bloğunu okuyacağım, psikopat gibi :D Çünkü çok seviyorum kalemini ve gülmeye ihtiyacım var çeşitli aralıklarla. Bir de bu oğlanı büyüttün ya, bende de benimkini büyütebilirim gibi bi inanç baş gösteriyor okudukça..!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türk tipi motivasyon "bu mal yaptıysa bende yaparım":))kız şaka bi yana spiler vereyim terrible two fragmanmış asıl film yeni başladı.Ben senin kalemini defterini herşeyini seviyom ki

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından