Bugünlerde..

Onun tabiriyle yaramaz yapmış evrende 2,5yıllık bi mazisi olan insancık
odadan boynunu uzatıp mutfaktaki annesine soruyor
-anne ben neden böyle şıkılıyor olabilirim?

30larıma yaklaştığım bugünlerde bende sıkılıyorum sebebim çok ama senin ne yaşayıp ne ara sıkılmaya başladığını tam çözemiyorum...

bayramları sevmiyorum ama bayramlarda olmasa, aynı şehirde yaşadığım akrabalarımı, yılda 1kez bile göremeyeceğimi biliyorum bunu eskiden umursamazdım ama zaman geçtikçe ne kadar yalnızlaştığımızı görmek ürkütüyor beni.
1er kilo 2 çeşit bayram şekeri almıştım birisi çikolatalı diğeri meyveli 500gr mı bile eksilmemiştir bu bile üzdü beni.Delimiyim neyim? fonda bi müzik olsa ağlar mıyım? ağlarım herhalde. Neye ?Şekerin bitmediğine mi?

Yorumlar

  1. Bayramlarda büyüklere ziyarete gidiliyor. Küçüklere yani biz çolukçocuk, toruntorba, kardeş, yeğen tarafına pek gelinmiyor. şimdi biz gidicez. İlerde de çocuklar, torunlar, yeğenler falan bize ziyarete glicek. O zaman "aaa o kadar şeker ne çabuk bitmiş" diye üzülücez ;)

    YanıtlaSil
  2. umarım meral yaptığımız ziyaretlerin iadesi olur ilerde.varsın şekerciler kazansın:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından