Bir günde 83 Euro Kar Etmek

 Her zaman alışveriş için bakındığım pasajımsı,outletimsi bi yerdeyim.
Türkiyede üretilen yabancı markaların ihraç fazlalarının yada defolularının olduğu bir dükkan var sürekli uğradığım.Kenar askılarda normal,orta sepet defolu ürünler satılır.
Bu orta sepetteki ürünler 3,5 tl dir ve iadesi yoktur:)
Etrafındaki kadınlar harıl harıl karıştırırlar buldukları tişörtleri şöyle bi havaya kaldırıp sağ omuz sol omuz çekiştirirler olmadıysa fırtlatıverir,beğendiyse omuzlarına attırıverirler.Sonra tam gaz aramaya devam.İki elin yetmediği mekanlar vardır, burası tamda orası...
-ha giymezsen toz bezi yap ayşe, 3-5 lira paramı
-yeride iyiymiş nurten azda yakası kapalı olaymış iyiymiş
derler genelde
öyle hakikaten
-bende dışarda giymesemde evde giyerim zaten iki güne bi yerine çamaşır suyu falan sıçrar diyor alıyorum.Teyzelerinde dediği gibi yerleri hakikaten iyi mallar bunlar:)

Daha önce iki tişört almıştım burdan birisi more&more diğeride Caroll diye bir markaydı birisine 10 lira diğerine 5 lira vermiştim.Ha gelipde netten bakmasam markalardan falanda haberi olan bi tip değilimdir ki bu iki markada kendi çaplarında ünlü markalarmış birisi alman diğeri fransız markasıydı sanırım.


Böyle günlerden bir gün;
  Gözüme bi tişört ilişiyor sağına soluna bakıyorum deliği falan yok, içimden olmadı toz bezi yaparım diyorum:)3,5 tl mi ödeyip alıp çıkıyorum.


Sonra netten tişörtün markası hangi ülkeye aitmiş diye bi bakınıyım diyorum o da ne !
benim tişört zadig&voltaire diye bi markaydı hangi ülkeninmiş bulamadım ancak bu sezonun ürünüymüş ve sitelerinde satıştaymış fiyatıda 85 euro :)
85 euro 3,5 tl -3,5tl 85 euro
çarpıyorum topluyorum :)Görüntüler geriye doğru akıyor nasılda karıştırmıştım tam karşıdaki teyze beğenmemişti belki fırlatmıştı,yumurtaya can veren rabbim kader kısmet bu olsa gerek diyorum.
    Allahım Allahım nasıl bi sevinç anlatılmaz,tam bir neye sevineceğine şaşma durumu,tişörtü nereye koyacağını bilememe,aman yıpranmasın diye nasıl yıkasam acep diye düşünme halleri,beş dakika önce milletin elini değdi yıkamadan dokunmayayım derken tekrar tekrar giyip çıkarma halleri:)

-bugün tam 80 küsür euro kar ettim demesi ayrı bir sevinç
-Tekstil sektörüne attığım kazığın büyüklüğü !ayrı bi sevinç
-herhangi bi defosu olmayanları 10 tl ye satıyorlar benim tişörtümdede yok üstüne üstlük 3,5liraraya almışım tam burda ettiğim 6,5 tl lik kar ayrı bi sevinç

Şimdi ne vakit aklıma gelse
ağzım kulaklarımda aris arparis önümüze gelene çarparis nidalarıyla seke seke yürüyorum

ha unutmadan olmadı tahta bezi yaparım ihtimalini düşünce (sümme haşa nimet çarpılırım valla)
85 euroluk toz bezim olmasıda ayrı bi sevinç :)

Allahım sen akıl fikir ver bu kuluna yarebbim
Ahanda tişörtüm giymelere kıyamadığım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından