Okul

Daha dün gibi öğrenci olduğum günler.Tatilin son günleri kilotlu çorabımın kaybolduğu konulu kabuslarım.Allahım her sezon aynı kabus görülür mü görürdüm.Bu yıl yine gördüm birşeyler ama ana konu kilotlu çorap değildi sanırım...belkide oğlum olduğu için telaşlar farklıydı kimbilir.
İlkokula başladı kuşum,beraber başladık aslında ben tüm kaseti başa sardım yani.Abaküse dokundum yıllar sonra defter kapladım,beslenme çantası aldım,ha bide okul forması.Heyecanın yanında biraz burukluk da vardı.Kendimi hatırladım ona baktım nerelere gittim geldim.
     Tüm yaz bloga dokunmadım dokunasımda gelmedi.Sevdiğim bir blogger çocuğunu kaybetti onun acısıyla acılanırken ne tatil yazılarını ne diğer blogları okuyasım gelmedi.Zaman birileri için akıp giderken bir yerde durup akmıyormuş gibi geldi.Geçen okulda toplantıdaydım sabahçı olanlar erken kalkmaktan,bazıları vc'lerin pis oluşundan şikayet etti birisi de "sabunlar kalitesiz elleri kurudu kızımın" dedi.Aklıma yine o blogger anne geldi zaman yine durdu.Allah acılarını göstermesin evlatlarımızın,yolları bahtları her daim açık olsun

Yorumlar

  1. Amin,amin...Allah çocuklarımıza tüm çocuklara mutlu gelecekler nasip etsin.Büyük acıların karşısında kendi oluşturduğumuz acılardan utanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm sıkıntılar böyle olsun geçer gider inşallah

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından