Ses 1-2 -Esiyo mu?

Esmiyo annemm bildiğin gibi değil :) Namib çölündeki bukalemun ile empati yapabiliyorum o kadar yani.Evdeki çamaşır-ütü trafiği İstanbul'un köprü trafiği kadar yoğun,ofisteki işlerde öyle:(
Masa başında çalışmak,tabiri caizse beyin ameleliği artık bünyeyi zorluyor.Ayaklarım ayakkabıdan fışkırırcasına şişiyor.Akşama kadar "duj"  burnumda tütüyor.
                    Yorgunum çok ama büsbüyük kocamannn ...
 Ramazan'a oğlumun sünnetini de sıkıştırınca oruç nasıl bitti pek anlamadım. En azından o çıktı aradan oda ayrı bir tantana imiş.Hastanede mi yapılsa evde mi yapılsa?Yemek mi verilir?Düğün mü yapılır?O salak sünnet kıyafeti giyilir mi? Giyilmezse ne olur?Sünnet annesi konsepti diye bir şey duymuştum şu İvana'ların programda :)bi tarafımla gülmüştüm -kız ne gülüyon deli:) al işte bir hafta düşündün ne giyilir diye.
                             -Anne sen sünnet olurken seni kim korudu?
sorusunu kaç kere cevapladım hatırlamıyorum.Acısına verdim tekrar tekrar cevapladım.
                              -Kızlar sünnet olmaz
                              -Niye olmaz?
                              -Nasıl çiş yaparlar?
                              -pipileride yok dimi
               tam bitti yatıyor sabah ilk fırsatta acılı bir anında tekrar
                              -Anne sen sünnet olurken seni kim korudu?
                              -Kızlar sünnet olmaz
                              -Niye olmaz?

Neyse ki geçti gitti.Bu arada süt dişlerinin ikisi çıktı.Ne çekmiştim onlar çıkacak diye pıt diye düştü gitti.Çocuğun orjinal parçaları bir bir gidiyor bu ara bknz sünnet :)
Az kaldı ama tatil planlarımı yaptım.Bu tombik ayaklarımı egenin sularına uzattığım fotoğrafları koymam yakındır.
Geçen bir video izledim niyeyse videodaki teyzenin Konyalı olabileceği bir kaç kişinin ortak fikriydi hakikatten öyleymiş:)Biz kırk kişiyiz birbirimizi biliriz hesabı gülmek için izleyin emi.
sımayli sımayli gülücük gülücük benden size

Yorumlar

  1. 8 günlükken sünnet yapıp kurtulduk :)
    ama bazen ilerde ben niye kıyafet giymedim felan diye sorar mı diye tırısyorum...bakalım :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelincika sünnet önceden yapıldı diye merasimden kurtulmuyorsunuz burada düğün illa yapılıyor en azından bir davet veriliyor.Teknik olarak en güzeli bebeklikte yaptırmaktı ama kaçırdık biz:(

      Sil
  2. ay bu çocuğa o kadar gülmüştüm ki :D çoluk çocuğun büyüdükçe işleri de artar derdi annem, kolaylıklar diliyorum :) ben de egeye gideceğim tatilde belki karşılaşırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle Merve büyüdükçe dünyaları da büyüyor işi gücüde.Ayy Ege miss hiç gelesim yok şimdiden:)

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından