DO İT YOUR SELFGİLLER Vol1:çelik kapı boyama

Bazen instagram paylaşımı çok daha kolay oluyor.Mobil blogger uygulaması yok değil mi?olsa iyi olurdu sanki ,çek paylaş durumlarında. Yoksa uzun iç dökmelerde telefonun tuşları fıtık eder insanı.Dombik parmaklarım olmamasına rağmen zorlanıyorum bir şeyler yazarken.Neyse konumuza dönelim.Konumuz çelik kapı boyama ihtiyaç listesi şöyle

1-Su bazlı boya (Ben cadence multisurface 500 ml kullandım)
2-Sünger Rulo Fırça
3-İpek Fırça






Malzemeler hazırsa kapımızı silerek tozdan arındırıyoruz.Boyanın üstünde sulandırma ve katlar arası bekleme süreleri ile ilgili talimatlar mevcut.Özellikle katlar arası bekleme süresini atlamadan uygularsanız yaptığınız boyanın tutunmasını ve sağlamlığını arttırmış olursunuz.İlk kat ala bula saçma bir şey olacak korkmayın ikinci kat biraz daha iyi üç ve gerekirse dördüncü kattan sonra sonuç mükemmel olacak.Ben vernik kullanmadım eğer vernikler iseniz taş gibi olacaktır.Ben beş aya yakın bir süredir kullanıyorum malum kış geldi fitillerin etrafı is toz oldu,nemli bezle kolayca temizledim.Sert bir darbe alırsa illaki çizilir,orjinali bile böyledir.Rötuş yaparım diye verniğe üşendim.Şimdilik sıkıntı yok.Altta görselini ekliyorum.Ben 500 ml boyanın hepsini kullandım olsa bir kat daha atardım kasanın iç kısımlarında dalgalı yerler kaldı.İnşallah önümüzdeki yaza bir kat daha geçeceğim üstünden.Size kolay gelsin

Boyama Aşamaları







                                                         














renk konusunda cesur örnekler pinterest'ten kapıların güzelliği kalp ben:)


Yorumlar

  1. Kırmızı kapıya bayıldım ama kiracıyım ben yahu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ev sahibiyim sözde ama evdeki erkekler birisi mavi diğeri gri deyip,Benim turuncu fikrime sıcak bakmayınca,beyazda buluştuk😊

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından