Doları olanlar onlıne mı?

Çok bombastik bir ülke burası.Günü gününü tutmaz heyecan adrenalin ne ararsan var.Sadece dolar muhabbetini takip edeyim dedim, bilinçli bir şekilde haber izlemiyorum da neyse of üç günde yaşlandım yeminlen.Yok ne kadar ekonomi oku şu bu olsun muhabbeti getirip en sonunda zenginin malı züğürtün çenesini yorar lafı ile sonlandırıyorum ya.Hasta oluyorum kendime.Bir sürü konuda olduğu gibi bu mevzuda da içimdeki şükriye teyze alıveriyor mikrofonu eline:P
Ama bende haklıyım kız öyle deme bak Berat Albayrak yeni ekonomi paketini açıklayacak dediler öğlen açtım tv yi.Ne dese dolara nasıl etki edecek? Kaynıyor ortalık,ekşiye baktım gündemde en az on başlık dolar ile ilgili diğerleri hükümet ve ekonomi ile ilgili filan.Ne diyordum ha Berat Albayrak konuşuyor uçucaz kaçıcaz merkez bankası şu bu.Anam oturanlardan biri ferit şahenk
diğeri güler sabancı berat falan duyulmaz oldu kitlendim resmen aklımda deli sorular bunların çok doları vardır şimdi ne kadar çok acaba.
Gözlerim şahenkin keli gibi parlıyor şilink $ şilink$
Fesatlık genlerimizde var sanırım değilse uyarın.
Arada Berat'ın ikibin lira maaşın var beş bin liralık ayfon alıyon derken genizden hırlayarak konuştuğunu duyuyorum .Noluyor benim şükriye teyze beratın içine mi kaçtı oluyorum bi an.Ekşideki ergenler ekonomi profesörleri gibi eser gürlerken,ülkenin ekonomi maliye bakanının mahalledeki teyzeler gibi beşbin liraya ayfon dediği dakikalar kesişiyor o an dağılıyor sorular sonra bu koyunları görüyorum gülüyorum.Bol gülmeli bayramlar olsun...

Yorumlar

  1. yılın 365 gününü bayram olarak idrak eden biri olarak benim için birşey farketmeyecek, ama sizlere iyi bayramlar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından