Mim by Applesodaa



Apllesoda yazmış yönetmiş aahah gülerek okudum soru ve cevapların hepsini.Kendimi de mimlettim
 bende başlıyayım öhö öhö

 

1. Elinde hangi sihirli güç olsun isterdin? 

Bazen kafamdan geçenleri hiç uğraş vermeden gerçekleştirsem süper olurdu.İşten gelince dolapta zeytinyağlı fasulye bulmak gibi küçük şeylerde olabilir,bi yerde ihtiyacı olan insanların yardımına koşabilmekte.Enteresan ayşe kadın fasulye aşkımla super woman fantezim açık ara önde,bak bende şimdi öğrendim.


2. En çok şaşırdığın tarihi eser neydi?

Tarihi eser fetişi bir insana sorulacak zor soru,İstanbul'un her yeri derdim ama tek seçenek olacaksa Ayasofya olur sanırım.İsa Meryem konulu süslemelerin yanında İslamiyet motifleri,kokusu ve ihtişamı bana ilk gördüğümde motoru yaktırmıştı.

3. En sevmediğin insan tipi?


Hepimiz ölüyoruz..Bunu en sevdiğin olarak değiştirebilir miyiz moderatörüm eminim daha kısa sürer.Kendini bir şey sanan insanlardan nefret ederim.Bir şeyin altını yırtarcasına karalıyorum,ne sandığı önemli değil "bir şey" o kadar.Çünkü biz hiç bir şey değiliz.Bunun farkında olduğumuz sürece çabalarız,okuruz,ararız.Tamam oldum dediğin an kibrin cehaletle el ele verip seni durduğu yerden başlarsın.Gittiğin yer içinin karanlığı olur.Ölünceye kadar insan olma çabasını bırakmayacak insanlar sevilmeyi hak edecek nazarımda.Ama daha ona ayrılan sürenin ilk yarısında,belki makam mevkisi ile belki soyu sopu ile neye dayandırdığı da hiç mühim değil kendini diğer insanlardan üstün görüp bunu içten içe yaşayan veya alenen dışa vuranlardan nefret ediyorum.Belediye başkanı olsam bilboardlara "hepimiz ölücez ve o pamuğu sana da tıkayacaklar"yazmak isterdim.Bunun mesnevide sanırım başka bir anlatımı vardı.Boş başaklar kafalarını hep dik tutar diyordu sanırım yada buna benzer.Bu konu çok su götürür cinsten bende ölümüne eleştiririm insanları ama bunu kendi kimliğimi cilalamak için yapmam burada çok ince çizgiler var.Şeytan ayrıntıda gizlidir lafını severim."Kendi kimliğimi cilalamam" derken bile kibirim etraftamı diye bir yokladım.Yok valla olsa silerdim o cümleyi:)

4. Obsesiflik derecesinde takıntın var mı?

Garip seslere duyduğum şey takıntı sanırdım ama o bir hastalıkmış yeni öğrendim sayılır "Misophonia" ağız şapırdatmadan sivrisinek vızıltısına kadar uzayıp giden bir liste

5. Başkalarının kötü ama senin iyi saydığın, sana ait bir özellik söyle.

Kim ne der diye yaşama hallerini sözel olarak ve yaşayarak ölümüne reddetmemi ebeveynlerim hiç sevmedi.Evlendim eşimin ebeveynleri de sevmedi.Ama otuz beş sene sonra dönüp bakınca zorlansalar da kabul ettiler.Belki benim bir art niyetim olmadığını anladılar.İçimden gelen şeyleri yapıyorum,sadece sevdiğim insanlarla görüşüyorum.Kan bağı varmış diye bir insanı sevmek mecburiyetinde olmadığımı sevginin kimlik kartındaki soyadı ile kişiden kişiye geçmediğini herkes anladı sanırım.Anlamadılarsa da çok umurumda değil seviyorum bu huyumu.

6. En çok hangi özelliğin kıskanılır?

Bilmem kıskanmak mı yadırgamak mı özenmek mi bilemem ama yukarıdaki haller olabilir.

7. Kız arkadaşların seni sevgililerinden kıskanır mı? Ya da böyle bir şey sezdin mi?

Yok arkadaşların hepsi on küsür yıldır evli kocalarını kıskanmıyorlar ki beni onlardan kıskansınlar:))10seneden sonra halka arz ettiler gibi bişey


8. Yeniden doğdum dediğin an?

Büyürken belki,ilk aşk ilk hayal kırıklıkları,o zaman için kendime göre çok büyük acılardan "Yine ölmedim lan" diye çıktığım anlar.Şimdi Yıldız Ablanında dediği gibi  "VURSALAR ÖLEMEM"

9. Şu dünyada en çok sıkıldığın ortam?

veli toplantısı altın gününü her türlü döver.

10. En son okuduğun kitap?

Taze bitti Orhan Pamuk-Kafamda Bir Tuhaflık


kafamda bir tuhaflık ile ilgili görsel sonucu











11. Yanından ayırmadığın 5 şey?

Kredi kartı,sigara,el kremi,telefon.dudak balmı olsun dörtte bırakmışım

12. Son zamanlarda en çok dinlediğin müzik tarzı?

90lar yerli poptan sıkılınca,soft rock desen değil popumsu.adını da bilmediğim tür.Cem Adrian.Hande Mehan,Fikri Karayel,Can Güngör playlistimdeki isimler.

13. Asla bitmesini istemediğin ama final yapmış bir dizi?

Aşkı Memnu,Firdevs Yöreoğlundan daha çok öğreneceğim şey vardı.Saygıyla anıyorum.

14. Çocukluğunu hatırlatan bir koku?

Boya kokusu=Babam

aha en çok güldüğümü es geçiyordum az daha

15. Diyelim ki reenkarnasyon var ve sen bu dünyada ikinci hayatını yaşıyorsun. Sence ilk hayatında neydin?

Kamyon şöförü. :) demiş applesoda bende bende.Yani nasıl anlatayım bir arabesk tutkum varki anlatamam.Herkes entellektüel gelişimini tamamladıkça dinlediği müzikte evrilir tamam benimde evrildi çook geniş bir yelpazeden hakikaten zevk alarak besleniyorum ama diğer tarafta arabeske her geçen gün tabiri caizse tutuluyorum.Müslüm Gürses Ferdi Tayfur otuzumdan sonra keşfettiklerim,Şimdi bir kireç lekesi vardır hani diğer deterjanlarla ovarsın falan olmaz,o kireç çözücüyü sıkarsın foşş diye siler süpürür ya.Arabeskin ruhumda yaptığı tamda bu.Birde bence bu müziğin değerini yalnızca uzun yol şöförleri anlar diye bir duygum var.Bende kamyoncuydum başka açıklaması yok bu şarkı da tüm kader mahkumlarına ve uzun yol kaptanlarına gelsin:P

Kamuran Akkor-Bir Ateşe Attın Beni 
Ferdi Tayfur-İçim Yanar

Yorumlar

  1. Misophonia için bir düşündüm de zorlayıcı olabilir sanıyorum. Kolaylıklar dilerim. Vursalar Ölemem'i bugünlerde Melek Mosso'dan dinlemeyi daha çok seviyorum. :) Mimi yaptığın için teşekkür ederim. :) Ama reenkarnasyon sorusunu pas geçmişsin olmadı bu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni fark ettim,en çok güldüğümü yazarken görmemişim.Ekledim şimdi asıl şarkı orada kaptan dinlersin.Melek Mosso Yıldızın şarkılarını güzel yorumluyor El Adamı'nı çok hoş okumuştu

      Sil
  2. Cok dolu dolu bir mim yazisi olmus, okurken bitmesin istedim. Elalem ne der sozune ben de fena halde takigim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 ağustos bayramı nedeni ile geç gördüm yorumunuzu,tatillerde bakmıyorum maillere.Çok hızlı yazmıştım hatta son maddeyi atlamıştım sonradan ekledim:)Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından