Yo whats up?

Zihnimi lüzumsuz şeylere verdiğim kadar ilime irfana verseydim ne olurdu acep?Tamam uzaylıları aynı masaya oturtacak teknolojilere imza atamasam da ne biliyim ya çamaşırları,ütülü katlanmış halde çıkaran bir çamaşır makinesi icat edebilirdim. Nereden bu sonuca vardın dersen neredeyse bir yılı aşkın gittiğim İngilizce kursunda katettiğim mesafe, uykusuz geçirdiğim hafta sonlarına değmeyecek boyuttayken üstüne "İngilizce'mi geliştireceğim"diye giriştiğim "Breaking Bad" izleme serüvenimde bakıyorum da küfür haznemi geliştirmekten öte bişey yapmadım ha birde -Yo diye ünlemeler varmış ya,hiç vermiyorlar bunları kursta bitch:))Kursun ilk zamanlarında rüyamda toplum önünde küfür etmemi istemişlerdi (lan rüyamda bile meymenet yok) gerçekten bir bok bilmediğimden rüyada kanter içinde kalmıştım,bu gerekli mi falan derken, ortaokulda ezberlediğim bir metni el kol hareketleri ile küfür tadında söyleyerek tamamlamıştım sunumumu.Belkide bende eksik olan buydu diye düşünüyorum şimdi.Alt beynim bana mesaj veriyordu kim bilir.Neyse fazlada üstüme gitmiyorum artık.Geçen bir uzman kızımız salık verirken rastladım tv de "Bir arkadaşınız başına kötü bir şey geldiğinde yahut başarısız olduğunda size gelir ve siz ona sevgi ile yaklaşır,canın sağ olsun bir daha denersin ne olacak diye teselli edersiniz,kendinize bu tutumu çok görmeyin,canım sağolsun diyip kendinizi sevin" diyordu.İyiymiş dedim tuttum bu fikri.Ne olursa olsun sevicem kendimi öpücem sımsıkı sarılıp aslanım benim diyeceğim,bu arada tüm suçu evrene,kurstaki hocalara atıp işin içinden çıkacağım.Yada totoyu sıkıp biraz daha çalışacağım.Ben bu dili öğrenmeyi istediğim için o kursta olduğumu hatırlayıp 2019'da biraz daha tırmalayacağım.
Geçen gün oğlum anne biliyor musun ben oryantiring takımına seçildim diye geldi.O neymiş falan diye bakınırken iki gün sonra müsabakaya gideceklerini öğrendim.Kurstan sonra harala gürele müsabakanın olduğu alana gittik.Bilmeyenlere ellerinde bir harita ile hedeflere ulaşıp orada bir kutudaki zımba ile elindeki haritayı zımbalıyor.En kısa sürede parkuru tamamlayan kazanıyor falan.Alana vardığımızda çocuğu kanter içinde koşuştururken bulduk,bir güzel elimdeki bisküviden ikram ettim,döndüm sırtı terlemiş mi  diye baktım neyse bitti etti derken oğlumun il şampiyonu olduğu açıklandı mı.Allahım gülsem mi kızsam mı bilemedim.Çocuk yarışın ortasındayken bisküvi verip terine baktığımı düşündükçe,kız şuursuz dedim kendi kendime çocuğun spor kariyerini sabote ediyordun,şuraya gelip oyaladın diye saydırırken,hoop ablanın dedikleri geldi aklıma,sonra sevdim yine kendimi.Ne var be dedim Messi'nin de anası olsam sırtına tülbent sokardım,anayım ben ana dedim.

Yorumlar

  1. Çok güzel, tebrikler. Oryantiring çok keyifli bir spor, şampiyon olması harika. Anne gibisi var mı. Anne her yerde her zaman anne.:))

    YanıtlaSil
  2. Oryantiring diye bir şey mi varmış... Allaaam yaşlanıyorum nedennnn! :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)bende bir hafta adı neydi ornitorenk miydi diye gezdim.Çocukcazım Anne hayır o bir hayvan dedi durdu

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından