Seçim,Semt Pazarı ve Do ıt yourselfler

"Yanağında gülünce bir çukur oluyor ya işte beni oraya gömsünler" yazmış duvara anonim bir aşık.Beni de Pinterest'e gömer misiniz?Seviyorum albayım do it yourselfleri:)En son kayınannemin otuz yıllık evini taşırken,bodrumda eskiciye verileceklerin arasından aldığım ganimetler bunlar gelsin before gitsin after




Saksılar şimdilik boş bakalım martta güzel fideler alırım belki,birisi evdeki aloevera nın yeni saksısı olacak,sepetlerin sapları da vardı söküp sprey boya ile boyadım ofisteki çiçeklere ne zamandır saksı arıyordum çiçekçiden gelen siyah plastiklerin içinde kötü görünüyorlardı maalesef bu tarz bir şeye tarla parası istedikleri için iyi bir şey alamamıştım.Saksıları içine oturttum güzel de oldu,ikea da vardı buna benzer bir hasır,yetmiş lira civarıydı.Hem ekonomik oldular hemde yıllar sonra bodrumdan çıktılar çöpten kurtuldular tam bir dönüşüm oldu bir sprey boya yetti iki sepete altlık tabaklara.Saksılara ise önce tavan boyası sürüp beklettim nede olsa ham toprak boyayı çeker diye bir nevi astar oldu.gözenekleri dolunca akrilik boya ile boyayıp transfer yaptım.Dünyanın en zevkli şeylerinden biri transfer bence,elinizdeki sayfayı bir objeye aktarmak hoş.Bilmeyenlere faklı transfer teknikleri var hatta hazır yapışkanlı satılanları da var.Ben dekopaj tutkalı ile yazıcıdan aldığım çıktıyı objeye yapıştırıp yirmi dört saat sonra soydum,burada dikkat edilecek nokta yapıştıracağınız yüzey şeklin olduğu yüzey olduğu için eğer yazıcıdan çıktı alacaksanız görüntüyü ters çevirip yazdırın yoksa benimki gibi yazılarınız ters olur:)


Sabah evleri süpürüp öyle çıktım.İngilizce kursu sömestr tatilinden sonra yine başladı haftada bir temizlik yapıyorum zaten,hafta sonları kurstan sonra elektrik süpürgesini göresim gelmiyor bu yüzden cuma sabahları artık temizlik günüm olacak gibi.Ev ile ofisin arası bir kilometre ve tam ortada semt pazarı kuruluyor.Hava muhalefeti ve çeşitli işler yüzünden iki üç haftadır uğramıyordum.Özlemişim resmen pazarın renklerini marketler gibi ruhsuz olmuyor.Her şey çok tazeydi.Muhalif sesler vardı orada da.Konya da düşünebiliyor musun?Tezgahın birinde pazarcılardan biri tanzim satış noktaları kapanmayacakmış diyordu ,ben o sırada ıslak olmayan tere arıyordum.Diğeri Melih Gökçek'e ait bir tv kanalından bahsediyordu -Arkadaş hiç mi yanlış yapmazlar her şey iyi her şey doğru olmaz bu kadar diyordu.Neyse son sebzemi de alıp pazardan çıkarken evet her şey pahalıydı ama pazar bereketi diye de bir şey var galiba 50 liraya kocaman alışveriş çantamı doldurdum kulağıma taktım kulaklıkları ofise yürüdüm bu seferde oda seçimlerindeki adaylardan birisi ziyarete geldi.Yarın bir kahvaltıya davetliyim,ingilizce kursumun olduğunu söylesem de ısrar ettiler.Ne kadar uzak kalmaya çalışsan da böyle zamanların bir atmosferi oluyor en çokta bizim gibi az gelişmiş toplumlarda.Muhtar adaylarından birisi alışveriş çantası yaptırıp kurdelasını da bağlayıp kapıma bırakmış:)Bir çantaya oy vereceğim evet.Çünkü muhtar nedir ne iş yapar kısmını evet hiç önemsemiyorum ve bu çok ince bir hareket üstüne adını yazdırmış ama en üste mahallenin adını koymuş.Belediyelerden önce yaptığı için ve daha önce hiç seçilmemiş birisi olduğu için -Ten point ten point.Benim seçim sloganımda bu olsun"Alışveriş torbası yaptıran muhtar candır gerisi heyecandır"

Yorumlar

  1. Ay ben de oy veririm kapıya çanta bırakan muhtara! Valla çot diye, hiç düşünmeden oy veririm. Benim de umrumda değil nedir, ne iş yapar filan; kaç seçimdir tek derdim 300 senedir babadan-kıza-kızın kocasına geçen muhtarlığın artık yeni birine geçmesi. Olmuyor bir türlü ama hep umutluyum, belki bu sefer olur :)

    Saksıları çok beğendim <3 Bakayım sağda solda hasır sepet bulursam deneyeyim boyamayı, İkea'dakileri de görmüştüm ama allahın hasırına o kadar para verecek insan değilim ben, tansiyonum düşüyor fiyatları görünce :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mina senin yorumunu görmek güzel😊cimriyiz belki bilemiyorum,dandik şeylere bu kadar ağız birligi yapmiscasina fiyat çektiklerine göre.Neyse bir seçime içim rahat gireceğim muhtar kalp ben

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından