Yerel Seçim Gibi Şeyler


Şimdi ben yatıyorum İstanbul seçimleri netleşince beni dürtün tamam mı?Seçim gecesi üçe kadar oturdum dört saatte %90 sayılan oylar dokuz gündür sayılıyor.
Yeni slogan:Durmak yok saymaya devam...

Anti-siyasi bir tiptim aslında.Kemalist teyzeler gibi
-Çıktık açık alınla on yılda her şeçimden diyip dalasım var ekrana çıkıp duran akp sözcüsü yavuza.Niye kendi lehine yazılan oyları söylüyorsun sürekli.Aradaki farkı da söylesene!

O değilde Chp kaybetme konusunda ne kadar da başarılı bir partiymiş,iki gün falan oylarımız çalındı der,gözyaşlarını siler,yeni seçimlere saklarlardı umutlarını.Müzmin beceriksizlik sanırdım da,buda bir erdemmiş meğer."Kaybetmeyi kabullenmek"

İstanbullulara seçimde hile yapıldığını düşünüyor musunuz? diye sormuşlar  yüksek bir oran hayır demiş.Seçimlerin yenilenmesi halinde ne olur ne biter bilemiyorum.Kazanıncaya kadar seçim yapma ihtimali çok uzak değil buradan bakınca.

































Yorumlar

  1. Sİnir içinde bekliyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bir şeyler netleşir diye umut ediyorum

      Sil
  2. Sonu nereye bağlanacak bakalım.

    YanıtlaSil
  3. Hala birilerinin kabul etmesini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün bir şeyler daha netleşecek galiba,sonra başka bişey çok sıktı artık

      Sil
  4. Haziranı merakla bekliyorum bakalım ne olacak.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından