Keşf-i Blogger etkinliği

Keşf-i Blogger Etkinliği



"Keşf-i Blogger" Etkinliği.
Alık kafamla deep in söylediği şeyi mim zannedip mimi yaptım.Neyse onun da zararı olmaz asıl bu etkinliğe davet etmişti sağolsun.Ben bir sürü güzel blog tanıdım umarım herkes için öyle olur



Bu yayında yapılması gerekenler çok basit;

1-Linklerini paylaşan güzel arkadaşları takip etmek.
2-Kendi güzel linkinizi yazının altına eklemek.
3-İçtenlikle yazıyı sonlandırmak ve blogger arkadaşları bu etkinliğe davet etmek :)






Blog Linklerimiz;

edischar.blogspot.com

akkurttaha.blogspot.com

sadevederin.blogspot.com




(Linkinizi tam şuraya ekleyebilirsiniz)

Yorumlar

  1. İnstagramdan sonra blog yazma azaldı.. güzel bir etkinlik olmuş...vakit buldukça sırayla ziyaret edeceğim :)
    sevgiler
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet azaldı ama hiçbiri blogların yerini tutmuyor umarım verimli olur gelincika

      Sil
  2. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum takibe aldım sizi..
    Bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,En kısa zamanda iade yi ziyaret edeceğim

      Sil
  3. Merhaba... Seviyorum yeni insanlar keşfetmeyi...

    YanıtlaSil
  4. Bu arada izleme butonunu göremedim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Web sürümünde en altta görünüyor,Eğer telefondan giriyorsan web Sürümüne geçip bakabilirsin

      Sil
  5. Merhaba terspabuclar , her hafta ortak bir konu üzerine yazılar paylaşmayı düşündüğümüz yeni bir etkinlik başlattık. Müsait vaktinde bloguma göz atıp incelersen hatta sen de yazarsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba akkurttaha güzel bir etkinliğe benziyor,uğrarım ilk fırsatta

      Sil
  6. Güzel,sade ve şık blogunuzu beğendim ve takip ettim.Sizi ve bu yorumu görecek arkadaşlar bloguma uğrarsanız mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın. https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sözleriniz için iadeyi ziyaret edeceğim

      Sil
  7. Bu etkinlik devam ediyor mu? Listeyi takibe aldım. Listeye ben de dahil olmak isterim. Blogların tadı başka her ne kadar Youtube ile uğraşsam da sizin bloğumu ziyaret etmeniz beni mutlu edecektir. Sağlıcakla ve sağlıklı kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bitti posttaki linklerden kontrol edebilirsiniz

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından