Soylu böğrümde bir yara




iki yıldır DMax kanalında yayınlanan "Hurda Avcıları"denen programı takip ediyorum. Allah'ım bir yandan psikopatça zevk alırken bir yandan da uyuz oluyorum.Hiç izlemeyenler için özet geçeyim programın başrolü Drew (mavi ceketli)ingiliz bir antika uzmanı,dükkanı ve şu internet sitesi aracılığı ile topladığı antikaların satışını yapıyor.Atölyede tadilat isteyen eşyaları elden geçiren ustaları,kendisi kadar bu konunun uzmanı karısı Rebecca ve yanından ayırmadığı şöförü Tee ve tatlımı tatlı bir köpekleri var.Drew ve Tee her program bir sürü eve yada hurdalığa gidip antika eşyalar topluyor sonrada satışını yapıyorlar.Benim uyuz olduğum burada ev diye nitelendirdiğim yerler,genelde bunlar şatomsu şeyler oluyor adamlar bir giriyor ev sahibi "ben bu evde yaşayan 6.kuşağım" falan diyor abartısız bin yaşında bir ev gördüm programda.İçinde oturanlarsa baya sen ben gibi insan, kulağı gözü falan var.Eşyaları anlatmaya ömür yetmez,evlerin içinde kullanılanlar genellikle satılık olmuyor gözden düşen yada kullanılmaz hale gelen eşyalar daha önce ahıra çıkartılıyor drew oradan seçiyor. Üçyüz pound değerinde dünya küresi gördüm dün ki programda,he walla bildiğin ahıra atmışlar neyi dünya küresini.Daha ben konya'da naylondan yapılmayanı bulamadım geç, bulursam bütçeme uygun olur mu şüpheler içindeyim.İşin evler ve evlerin potansiyeli ötesinde bu ürünleri Drew aracılığı ile alan kitle tarafı var ki en az bu evler kadar beyin yaktırıyor.İnsan tam hangi noktadan sonra evine bu tarz ürünler alıyor acaba.Ne zaman ister demiyorum bana kalsa ooo hepsi benim bebeklerim hepsini isterim de,ala-bile-bilme safhası nedir.Ev araba borcu biter çoluk çocuğun okul taksitleri ödenir karın da doyar o vakitten sonra mı?Refah düzeyi dedikleri şey ile alakalı bir şey bu sanırım.Bizim gibi a101 indirim kataloğundan ayakkabılık alan fakirlerin algılayabileceği şeyler değil galiba.
Bu şatolara giderken yol boyu havadan çekilmiş görüntüler geliyor,yemyeşil bir doğa binlerce metre dönüm arazilerin ortasında evler.Hiç mi halaoğlu gelip evin arkasına yanına çıkma kat yapmaz yapmamış yahut tam dört yol ağzına bir bakkal dükkanı yok gerçekten.Tüm bu beyin yanmalarımın ardında aklıma dedemin evi geliyor müta-it elinden çıkma 4+1 daire ,istikbal kanepeler,plazma tv ben bi gidip kendimi keseyim en iyisi

Yorumlar

  1. heey baksana keşif etkinliği var katılsanaa yaaa, hareketlensin azcık blogun, hadiii baak yenilerle de bağlantı kur işteeeğ, yeni blogcular pek tatlişler kiii :)

    YanıtlaSil
  2. dmax iyi ivit, bu avcılar da iyi hıhım, dizilerden fırsat kalınca bakıyom ben deee ama favım nat geo wild :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından