Kybele tepelesin beni şikayet edeni!


Google dan dün bir uyarı maili aldım.Google hesabımda hizmet şartlarını ihlal eden cinsellik içeren yayın olduğuna inanıyormuş, söz konusu yayını kaldırmışlarmış.Söz konusu ihlal devam ederse hesabımı kapatacaklarmış.Anne blogu burası ne cinselliği kız dedim,sonra google hesabı deyince aklıma bir sürü platform geldi özellikle blog demiyor,google haritalarda gittiğim yerlere ait fotoğrafları bu hesapla yayınlıyorum.Aklıma Çatalhöyük teki bu tombiş kybele abla geldi  koştum oraya baktım duruyor fotoğraf:)Aklıma en çıplak gelen yayınım bu oldu.80'ler deki Ali gibi bana her şeyi de cinsellik deme diyecektim söz konusu maile verilen cevabı okumazlar mış dipnotta böyle yazmışlar.uyuz oldum o değilde bin yıldır günlük gibi anılarım var burada. Blogumu silerlerse  bende vadideki tüm silikonlarını patlatırım bunların!ahanda buraya yazıyorum.Kybele nin bereketi üstünüze olsun da ,ay bilen eden var mı bu ne ola ki şimdi?

Yorumlar

  1. Allah allaaaah?! Ay gerçekten ne işsiz güçsüz insanlar var, pes. Bulabildin mi neyi kaldırdıklarını?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Mina bulamadım.Yahu deli oldum sundukları gerekçeye,ara tara kimse bu neden gönderilir bir şey yazmamış sağa sola.Youtube kanalım yok bir kaç aboneliğim var hepsi 6.sınıf dersi anlatan yerler bir yerden bir şeye bağlayamadım şikayet üstüne olabilir miş ama kanıt isterlermiş ne bileyim kybele gibi bir şey kanıt olabilir mi?saçmalardan seçmeler bana spor olsun diye yapılmış gibi.Gugılda 2,30tl reklam gelirim var ödememek için çamura yatıyorlar zaar:))

      Sil
  2. Haydaa, birilerinin işi gücü yok gerçekten. Bu insan(cık)lar sıkmaya başladı artık. Son derece hadsizler. Her yerdeler üstelik, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik durumlar hakikaten,bir zahmet neyi kaldırdıklarını öğrenseydim içim soğuyacak sanki:)sağolasın

      Sil
  3. Aaahahah güldüm ya bu muymuş çıplak bu internet alemindeki en zararsız foto olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bu benim tahminim idi ama duruyor yerinde,bulamadım daha bahsettikleri şeyi aslına bakarsan öyle bir şey yok.Çokta anlamıyorum ama bu hit trafik dedikleri şeyler ile alakalı olabilir bazı günler o trafik artıyor ve kaynağı garip siteler olabiliyor.

      Sil
  4. Amei a postagem 👏👏
    Sigo você 😉

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından