bölgesel acılar,uzman,insanzede



"Sınav derdim değil,ama iyi bir lise kazanmasını isterim" dedim,varsın üniversite okumasın kasap olsun. Büyüyünce ne olacaksın sorusunun cevabı bu bizde."Annem kasap olmamı ister" der.Ne okuyacaksın üniversitede diyenlere.

-Bırak anne ya sınav derdim falan deme dedi ekledi,annem en az günde iki kere Galatasaray lisesi der... 

-motive etmek için dedim .

O biraz daha devam etti. 

Arkadaşlarıma benden dert yanıyordu. Oha bu kadar büyüdün mü eşşek sıpası derken içimden, el-kol ve mimikleri ile ne tatlı gömüyordu beni. Sanırsın kırk yıllık kaynanasını anlatıyor:))

Arkadaşlarım;yapma çocuğun üstüne çok gidersen bıktırırsın falan diyerek arkalıyorlardı.O daha coşkun oflayıp pufluyordu.

Youtube da kanalı olan bir ergenusu izleyip günlerce gülmüştük.Hiç çalışmak istemediğim günler elbet oluyordu işte o günler en fazla yüzseksen soru çözdüm diyordu.

Üstüne gitmiyorum gitmesine de canı istediğinde bile seksen soru çözmeyen bir adamsın.Neyine hofluyorsun dedim.

Oha soru sayısı falan veren,dersine çalış diyen bir anne olmuşum.Hayaller bihter,hayatlar matmazel!

Geçen haftalarda böyle bir yazı taslakta bekliyordu.Sonra deprem oldu...

Deprem değilde bizi yine öldürdüler kim onlar tam burada babama bağlanmak istiyorum.Küfür konusunda çok iyidir. Ben ne desem yetersiz kalacak. Zeka yetersizliğinden kelimelerle duygularını anlatamayan kişiler küfre başvurur diye bir laf duymuştum.Küfürsüz anlatamayacağım duygularım var evet. Belki geri zekalıyım!!Ya da birilerinin sütübozuk..

 Hadi her şeyi bilen uzmanlar bu konuları tartışa dursun. Enkaz uzmanlığından Amerikan siyasetine 0-3 saniyede geçişleri ayrıca bir küfür konusuydu ya neyse.

Evin erkekleri gripti cumadan beri,elimde vicks,çam terebentin şişesi ile bir oraya bir buraya koşturup dururken bol bol yemek yapıp çamaşır yıkadım.Bugün ofise geldiğimden beri az kırıklık hissediyorum,hasta olmamak için iki dolorin yutup,ağzıma olips okaliptusu atıp eve gideceğim.Daha yapılacak yemekler,katlanacak çamaşırlar ve sövülecek çok gündem var...


Yorumlar

  1. Çocuklarımız yaşıtlarmış pek tanıdık geldi bazı satırlar :) ne olacağını bilmeksizin ilerliyoruz bakalım ne olacak, bazı hisleri gerçekten küfürsüz anlatmak zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağım solum önüm arkam hep ergen:)yaşları uzun bereketli olsun.ne bileyim biz lise falan dertlenirken birileri hayalleri ile yok olup gittiler:(

      Sil
  2. heeey düzelmiş yorum kutun, açılmıyoduuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enteresan bir değişiklik falan yapmadım ama.Teşekkürler bilgilendirme için💗

      Sil
    2. eveet oluyo bazeen, bi arkadaşımız yorum yapmıyon diyo mesela, ya diyom senin yorum kutun bozuk da ondan bakıyo aaaa evet diyo bi süredir de kimse yorum yapmamış filan neyse düzeltiyoo :) bi haftadır filan seninki arızalıydı, yayınla kısmı gözükmüyorduuuu :)

      Sil
    3. Enteresan hiç farketmedim.Kontrol etmek lazım tekrar teşekkür ederim💗

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından