What do you need?

Geçen Mina karbonhidrat aşerme durumundan bahsetmiş ya aslında bu konuda hakkımı yemeyeyim iyi gidiyorum.Allah sizi inandırsın üç beş aydır squat lardan hundred lara,let pull downs lardan koşu bantlarına vuruyorum kendimi.Belki de bu yüzden karbonhidrat aşermiyorum.Ama herkeşlerin zaafı var misal;ıspanak görünce aklıma el açması kol böreğinden başka bir şey gelmiyor.Hayatımda denediğim internet ortamındaki en başarılı tarif bu olabilir deneyin yemek kadar basit geldi yapımı:)zira tam tersi durumlar olur genelde."Yapması bir ömüüüür,bitirmeeek bir dakika" isimli eser üşengeç kıslara gelsin.bu da benim eserim:) Şimdi -kız evde un var mıydı? diye kalkan tatlı kız ikinci videoyu izlemeden önce o elindeki merdaneyi yavaşça yere indir. gönül rahatlığıyla yemek,börekleri gömerek o kaslı vücuda sahip olacağına inanmak en güzeli:P kilo problemi olan bir insan değilim ama pinterestteki sporcu aplalardan ne eksiğim var,bu yapıyorsa bende yaparım gibi türk tipi motivasyonum tam hamdolsun.Bu posttanda anlayacağınız üzere benim merdaneye ve motivasyona ihtiyacım var.Twitter da bir kız şöyle diyordu "Allahım sen bana Sibel Can cilvesi ver,gerisi zaten olur" Siz de bu engin ışık tutmalarım sonucu neye ihtiyacınız olduğunu bulursunuz her halde:P

Yorumlar

  1. Senin börek daha güzel olmuş. Ve yani bu kadar egzersize zaten hiçbir yerine kilo olarak yapışmaz bu börek senin, afiyet olsun bacım, ne güzel yapmışsın 🧡

    Bende Sibel Can cilvesi yok, motivasyon yok, merdane var. Ayyy yemin ederim hayatımın en güzel günleri düzenli spor salonuna gittiğim günlerdi. Pek spor yapmadan diyetle kilo verip sonra salona gitmeye başlamıştım. B.kunu çıkarmadan her şeyi yediğim halde kilo almadım, yürüyüşüm değişmişti ya :( Ben gidip biraz düşüneyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sürüne sürüne gelsemde bir şekilde salonda buluyorum kendimi,yaş falan demiyor vücut ne güzel şekil alıyor.börek için teşekkür ederim,arada olsun kaçamaklar,ama menopoza bol kaslı girme hedefim de şurada dursun.Sen de bir düşün♥️

      Sil
  2. Ispanaklı börek olur, gözleme olur, kiş olur... Hepsine varım ama evde un yok şu an :)) İyi ki de yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😁ya kıyamam unsuzluk kötü,birde ıslak kek yapmak istediğimde kakaosuzluk.ben olağanüstü durumlar için buzlukta bazlama tutuyorum,yemesemde güven veriyor🌷

      Sil
  3. Ispanak sevmediğim halde canım çekti 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben ıspanağı çiğ salata halinden,kek yapmaya kadar her yerde kullanırım.çok amaçlı bir sebze.teşekkür ederim

      Sil
  4. Benim de spor icin motivasyona ihtiyacim var bir yanım yapmak istiyor bi yanım bosver yaaa diyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevkoz Pinterest bu konuda çok motive edici,bir klasör yaptım sevdiğim görsel,kısa video yada hareket ne varsa ekliyorum,ben de çalışıyor buda linki https://pin.it/1zQafeO

      Sil
  5. Migren artık başa çıkılmaz bir hal alınca üzerime eliminasyon diyeti atsın diye gittiğim tatliş diyetisyenimin her gittiğimde "pilates de pilates" demesi ama gluten yoksunluğundan kırılan naçiz bedenimin onu "pilav da pilav" diye duyması, neyse ki pirinç serbest diye evin yolunu tutması ve o pilatesin hiç ama hiç yapılamaması. "Sibel Can cilvesi duasını" deneyeyim bakiim; belki hem az cilve sahibi olurum bu yaştan sonra hem de gerisi pilates olarak gelir. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak pilates benim sadık yarim,hakkını yiyemem Ebru Şallı sayesinde evde doğum sonrası aldığım 24 kiloyu verip, emzirirken oluşan sırt ağrısı için başlamıştım.Diyeceğim o ki başlarsan bırakamazsın öyle özel bir spor.Ebruya iki dünyada duacı olacağım bu yüzden.bence erteleme,eminim tadını alırsan çok kolay olacak♥️

      Sil
  6. ha haa ya hep böyle anlat seeeen :) böyle yazan bir de evde yazar var bak :)

    YanıtlaSil
  7. http://evdeyazar.blogspot.com/

    eveet aynı tatlı alaylı diliniz var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ediyormuşum aslında,daha titiz okuyacağım 😉

      Sil
  8. Bende ıspanak sevmeyerek durumdan yırttım bence neme lazım koşarak mutfağa gidip börek yapsaydım ya. :D Börek çok iştah açıcı görünüyor yalnız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😁ıspanakta severim,böreğini de Allah seni inandırsın çiğ yemeye bile bayılırım.Obez miyim neyim.teşekkür ederim,madem ıspanak sevmiyorsun,kıymalı yap,peynirli yap,sen de biraz üşengeç misin😉

      Sil
  9. Ispanaklı açma börek bende çooook severim ama henüz beğeneceğim tarzda yapamadım. Olmuyor. Sporla çok aram yok ama çok yürürüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarifi dene Derya ben bir dahakine ıspanağı çiğden koyup birazda peynir ekleyip yapacağım,Hamur on numara çıtır çıtır,iç biraz daha zengin olabilir.Yürümeyi bende çok severim ama yaş ilerledikçe ölen kaslara çare olmuyor.Ebru Şallı YouTube kanalı açtı bir ders pilates yap belki seni de büyüler 🤸🧎🏋️

      Sil
  10. Deneyeyim o zaman, ah hamur işiiii.. asınd ayürümek çok kolayıma geliyor ondan galiba benim hep ve yegane sporum, yıllar evvel az bir plates yapmışlığım var yok beceremiyorum çok zor :)

    YanıtlaSil
  11. Ne eğlenceli anlatmışsın; hem mideye hem ruhua şenlik :)) Ispanaklı böreği çok severim. Birileri yapsa da yesek diyenlerdenim ben. Benim gibilere Allah yapma aşkı, yediklerimizi yakma yeteneği versin inşallah. Amin. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😄yapma aşkı diye bir şey var hakikaten, aslına bakarsan bende üşenirim çoğu zaman ama evde doyurmam gereken bir ergen var.Ne pişirsem derdi büyük dert

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Merhaba Deep yaşıyor muyum diye kontrol mü ediyorsun 🙄

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından