Diziler ve Podcastler

Ben iyi bir radyo dinleyicisiyken radyo reklamlarından daral gelmişti onu geç o eski kadim radyocular kayboldu son yıllarda.Artık kalan günlerimi iyi bir podcast dinleyicisi olarak geçireceğim galiba.Son zamanlarda bana her anlamda çok iyi gelenler şunlar 1- Deniz Yüce Başarır "Ben Okurum" walla ister okusun ister üflesin bu kadının sesi beni bu bozkırdan alıp Babilin asma bahçelerine götürüyor.
2- Serdar Kuzuloğlu "Zihnimin Kıvrımları"çok sık içerik üretmesede sesi ve seçtiği konularla en iyilerden.
3- "Ortamlarda Satılcak Bilgi"Merve aslına bakarsanız bir numaraya oynar kalitede ama gülüşüne hasta oluyorum.Milletin gülmesine takacak uyuzlardan değilim ama harbiden kötü gülüyor:)Onu bir kenara koyarsan işlediği konular ve üretkenliği ile takdire şayan.
4-Nilay Örnek "Nasıl Olunur"Yalan yok ben Nilayın sesinin güzelliği hatrına dinlediğim çok program oldu.Konuklar ilgimi çekmediyse:)Ama Nilay da maşallahı olanlardan,podcast değilde o benim gönlümü şurada çalıp kaçtı.O da benim gibi eski güzel evlerin meftunu hikayelerinin divanesi.Ruh ikizim gibi bir şey bu kız, müridi gibi hissediyorum.Gel parasız pulsuz şu işlerimi gör dese herşeyi bırakır giderim yaptığı şeye aşığım yalan yok.
Aslında daha çok dinlediğim programcı var ama buraya yazmak için yayınların belli bir kalitede olmasına önem veriyorum.Bazılarının mikrofonları çok kötü bazılarında içerikler güncellenmiyor falan filan.
Çok youtube izleyen biri değilimdir ama Ramazanda takıldım sonrada bırakamadım kafa boşaltmak için birebir bir kanal.(birebir ikiye iki üçe üç Yazar şuanda döne döne koşarak uzaklaştı,manyak karı aynı cümlede dört kere bir dedi)Biraz izledikten sonra bende o evde yaşıyormuşum gibi oldu.Bence kanallarının sırrı da bu.Çünkü ne izledim lan ben diyosun boş boş ama eğlenip rahatlıyorsun.İzleyin anlarsınız takibe de alın alırsanız cansınız almazsanız cancıksınız:)) "Ne oluyor Ya"
Ben bir ara Ortamlarda Satılacak Bilgi Merve nin tavsiyesi ile çok arayıp bulamamıştım bu belgeseli sağolsun birisi youtube'a yüklemiş akşam oğlumla izledim ama eminim bir gün tekrar izlerim sesi kapatır öyle izlerim görsel ve duygusal olarak çok güzeldi."Bal Ülkesi Honeyland"Bir saat gideyim Makedonya dağlarına Haticelerin yuvasına derseniz eminim yüreğnizin yerini bir daha hatırlarsınız.
Unutuyordum bu çok güzeldi,Alexi çok sevdim "maid"netflix dizisi

Yorumlar

  1. Bedensel uğraş (spor, temizlik, ellerin işleyip kafanın işlemesine gerek olmayan tüm aktiviteler) yaptığım HER an podcast dinliyorum, deli miyim neyim :P Ay o gülme sesinde yalnız değilsin, gözünü seveyim gülme be Merve :)))
    Youtube HİÇ izlemedim yani özellikle bir söyleşiyi izlemem gerekirse ve podcastte yoksa izlemişimdir ama kendi isteğimle bi bakayım ne varmış diye hiç izlemedim, biliyorum şaka gibi biriyim ama tiktok da hiç izlemedim, bana instagram bile zul ama deniyorum.. Zaman kaybı gibi geliyor..
    Maid güzeldi di mi Andie Macdowell'ın kızı diye hatırına başladım ama iyi gitti.. Ama Andie nasıldı ya offf ben de ona tapıyorum, nasıl doğal, nasıl güzel bir kadın! Büyüyünce biz de öyle olalım inşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlum "sende yaşlanınca böyle ol anne" dedi ki ben ebeveyn modeli olarak uyuz olmuştum ,tamam dedim kadın bir ef-sa-ne:)Kızı kaşıyla gözüyle oynuyor o güzelliği seksenler doksanlar doğallığında ona da bayıldım.Bizim evde ergenimiz var youtube önemli bir yerinde hayatımızın.Beraber bişey yapmak istiyorsan youtube ortak payda kümesi.Tiktok instagram zaten yok ama youtube çay molalarımda çok iyi geliyor.

      Sil
  2. Selamlar, Bal Ülkesi ve Maid'i izlemiştim. İki farklı ülke iki farklı aile... Sorun yumağı hayatlar... İki filmi de beğenmiştim. Podcast'ta dinlediğim bir tek Radyo Momentos var. Henüz farklı diyarlara yelken açmadım. Ama Merve hanımın gülüşünü merak ettim ve tabi yayınlarını da :)

    YanıtlaSil
  3. "Ortamlarda satılacak bilgi "gerçekten faydalı içerikler üretiyor.Momentosu daben dinlemedim bakacağım teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Maid ne kadar da güzel ve hayattan çıkmış gibi bir diziydi..bitmesini hiç istemedim o genç bayanın yaşadıklarını yaşar gibi oldum resmen..
    Deniz Yüce Başarır hanımefendiyi sayenizde tanımış oldum,ne güzel sesi var ve ne iyi ettiniz paylaşmakla..
    Çok çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maid iyiydi iddiasız iddialı denecek türden.Deniz Yüce galiba beni sesli kitap abonesi yapacak.o kadar kalabalık içerikler arasında bazen kaliteli şeyler bulmak zor oluyor, paylaşmak zaman kaybını önler, sizden de beklerim🌷

      Sil
  5. maid güzel, dizi isteyince bloguma bakmayı unutma :) bal ülkesi, eveeet, bak bir iki film sana orlardan, bure baruta, the war is over :) balkan filmleri istediğin zaman söle :) podcast peki aklımda olsun :) yutup ve instadan izlediğim çok komik iki kişiyi deyim sana, celeste barber, aslı inandık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki youtuber arkadaşı da hiç duymamıştım dizi film için senden başka yere bakmıyorum zaten tek sıkıntı benin tek netflix platformum var ve senin tavsiyelerinin çoğundan mahrum kalıyorum.

      Sil
  6. Podcast dünyasında var olamıyorum. Momentos'u saymazsak podcast dinlemişliğim yok.

    YanıtlaSil
  7. kitapları seviyorsan deniz yüce başarır'ı muhakkak seversin.Dinlemek eylemini sevmiyorum dersen başka.Misal ben izlemekten daha başarılıyım dinlemekte

    YanıtlaSil
  8. Deniz Yüce Başarır'a bakacağım mutlaka, diğer önerilerini biliyorum bir onu bilmiyorum. Ben de önermek istedim sana, çok içimden geldi:) Keyfimin Kahyaları , Anadolu'nun Şifacı Kadınları . Seviyorum bu kanalları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyfimin kahyaları tanıdık sanki ama bakayım ikisinede.Deniz yüce Başarır storytele abone eder insanı öyle bir güzellik ♥️

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından