Duvarlar Şenlensin

Pinterest


Duvarlarımızı hep eşimle boyarız.Ofiste başladık ilk ufak ufak sonra baktık korkulacak bir şey yok evin duvarlarını boyamaya başladık.Zevkli bir iş,eğer merakınız varsa tadından yenmez stres savar.
Yıllar öncesiydi duvar stencillerini görmüştüm. Türkiye'de var mı yok mu diye çok bakınmıştım.Karşıma hep ahşap boyamada kullanılan ufak A4 boyutunda kiler çıkmıştı.Ama ne oldu bilmiyorum son iki yılda aldı yürüdü,artık her hobi malzemesi satan dükkanda veyahut çeşitli sitelerden bulmanız mümkün.
Aman ben yaptım siz yapmayın Koçtaş'ta bi ara gezerken ruloların desenli olanını gördüm,hani zeminden farklı bir renkle bu rulo ile geçiyorsunuz bir nevi patates baskısı gibi desen yapabiliyorsunuz neyse bunu görünce stencil varmı diye sordum satıcıya
       
  -Neeey dedi
  -Stencil şablon dedim
  -neki o dedi açıkladım.
  -du ben bi şefe sorayım dedi
  -Şefim stencil soruyorlar dedi kız.
  -Neeey dedi adam :)
  -Şablon duvara desen yapılıyormuş dedi kız
  -Öyle bişey yok dedi. 

Koskoca yapı markette duvar boyalarının olduğu yerde mesai yapıyorsun arkadaş,bende sıvacı değilim yani ben biliyorsam sende bileceksin dedim içimden,dışımdan;
          -tişiikkürler deyip sıvıştım.
Pinterest


yani neymiş yapı marketlere bulaşmayın.Duvar için olanları hayli büyük ebatta bulunabiliyor.Yok ben küçükle de yaparım dersen zaman alır ama olur,ihtiyacımız olan
1-Stencil
2-Boya (duvar boyası yada akrilik boya)
3-Minik rulo
4-Maskeleme bantı (stencili duvara yapıştıran spreylerde var kaydırmam ben elimle tutarım diyebilirsin.Bazen maskeleme bantı yapıştığı yerdeki boyayı kaldırabiliyor dikkatli olun)

acemilik atmak için az görünen bir yerde deneme yapsanız iyi olur.Ben duvar boyasını önce inceltmeden sürdüm olmadı bir tık açtım başarılıydı.Boyamaya başlarken rulonuza çok az boya alıp iyice yedirirseniz akmayacaktır gerisi zaten çok basit....

Buda benim acemilik eserim:)

Yorumlar

  1. Bravo demek istedim.... :)
    Ben beceremezdim diye düşünüyorum
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler gelincika,inan yapılmacayak olsa ben yapamazdım:)simetri falan sıfır bende,korkmuştum başta ama cıks hiçte korkulacak şey değil

      Sil
  2. hazır ortamlar şenlenmişken dönülse mi acaba buralara da? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2017 yapabileceği tüm puştlukları yaptı.Kayınpederimi kanserden kaybettik.zordu süreç yorumlarla falan ısınıyorum toparlarsam yazacak çok şey var.En kısa zamanda inşallah.Hoşgeldin bu arada...

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından