Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

En son oğlanın okul kahvaltısında sosyalleşiyorduk sonrasında üçüncü gün belimden aşağısını traktör çiğnemişde diz kapağımı ayak bileğime,baldırımı belime dikmişler gibi bir acı ve koordinasyonsuzluk hissettim."Kıçı ayrı başı ayrı oynuyor" tabirinin tam karşılığı bu olsa gerek:)Teste gidene kadar hissettiğim bu acı şükür ki sadece bendeydi.Arda bir önceki hafta başlayan kuru bir öksürükle geziyordu,ne ateş ne halsizlik okul kahvaltısında söylediler iki öğretmen pozitifmiş,kahvaltıdan sonra iki arkadaşı daha pozitif çıktı sonra ben belirti verdim.Arda da hiç bir değişiklik olmadı onun basket sonrası terini soğuttu dediğim gıcık öksürüğü meğer kovidmiş.O gün ailecek pcr testi verdik,kocam negatif biz pozitif çıktık.Tam aşılılar beşinci gün tekrar pcr testi verme şartıyla karantinaya girmiyorlarmış,o da temiz çıkınca aman sabahlar olmasın kocam karantinaya falan girmedi.Oğlumlan ondört gün sarılarak uyuduk.Onuncu gün pcr testi vererek karantina sonlanıyormuş gittik oğlanla bir daha verdik o negatif ben pozitif çıktım.O hemen okula başladı ben dört gün boyunca, gelsin domates konserveleri gitsin krutonlar,temizlikdi camdı kapıydı ev işine gündüz kuşağına doydum hamdolsun.Dünyada virus biterse konserve ile bir miktar ölümsüzleştirmiş olabilirim.Bu arada benim ilaç alerjisi yüzünden erteleyip durduğum aşı mevzusunu sinovac olayım bari diye sonlandırmıştım ama ikinci dozu hasta olduğum hafta olacaktı kısmet değilmiş.Bir yerde aşısız yakalandım,korktum,pişman oldum niye daha erken yaptırmadım diye.Şükürler olsun ilk günler korkarak yatsamda sabahında kötü mü olacağım diye,gayet rahat atlattım,ateşlenmedim koku ve tat gitti hapşuruk azda olsa öksürük oldu.Dünden beri dışarıdayım,naptın sokağa çıkınca ne hissettin diyenlere,evde iyiydi walla diyorum.İflah olmaz bir ev kuşuyum kabul ediyorum bir çekmeceyi yarım gün bozup bozup tekrar düzenleyecek ve bundan sıkılmayacak bir potansiyelim var.Bu gün mahallenin pazarı pandemi başladığından beri gitmiyordum,Allah allah nidaları ile biraz reçellik çilek ve jalepone biberi alacağım belki birazda kapya biberi.Nasıl mutluyum üstümden koca bir yük kalktı,sanırsın antikorum bir milyon:)Kamu spotu; aşınızı olun! tek doz sinovac bile basit bir grip gibi atlatmamı sağladıysa tam aşılı olmak dünyaya bedel.

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun, hafif atlatmanıza sevindim. Antikorunuz bol olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok sağolun, cümlemizin antikoru bol olsun💕

      Sil
  2. Ya çok üzüldüm çok geçmiş olsun.. Üçüncüye aynı yorumu yapıyorum ama öyle kalakaldım yani başka bi his hissedemeden! Tabii ya sen demiştin alerjim var diye ama çıkmış aklımdan :(
    Bu arada hakikaten ya konserveler virüsü de konserve etmiş olabilir mi :)))) o konserveleri açtığın an bir pandemi dalgası daha başlarsa valla başın belaya girer söyleyeyim ben! Pandemi sonrası böyle Allaaaah ben geçirdim iyiyim ruh hali oluyor hakikaten :)))) Sen yine de dikkatli ol hemşirem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocama bile bulaştıramadığım virüs konserve olunca daha güçlenmez herhalde😄aman bitsin gitsin artık bu illet, çok şey değildi yaşadığımız zaman birde bu çıktı 💉

      Sil
  3. geçmiş olsun yaaaaa covid haberlerinde bile güldürdün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öldürmeyen herşey güldürür diyelim mi 👌

      Sil
  4. Çok geçmiş oldun, iyi olmanıza sevindim ama yazıyı okurken de güldüm bol bol:) AŞI ŞART.. Keyifli haftasonları, saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, saygılar benden 🖐️

      Sil
  5. Hepinize geçmiş olsun, dikkat edin kendinize. :) Ben hiç yakalanmadım galiba, öyle belirti olmadı pek. Zaten evden de pek çıkmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hiç kimse hasta olmasın,şunu farkettim korkusu zaman içinde artmış, gereksiz bir panikle hassas insanlara zarar verebilir bu korku.

      Sil
  6. Bu zamanın korkulu rüyası oldu resmen kovit. Çok geçmiş olsun tüm aileye.

    YanıtlaSil
  7. bu güzel yazını dünkü yazıma koyduum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep gördüm aslında, yorum yazacak fırsatım olmadı. Teşekkürler

      Sil
    2. heey yorum yapman sorun değil ki, olsun yaniii, yapmasan da olur ayolcum, haber vermeyi seviyom ondan yani :)

      Sil
    3. Biliyorum ama görmüşsem yazardım. Akşam misafirlikte gümbürtüye gitti😄sen benden hızlı çıktın 🦧

      Sil
  8. Hepinize geçmiş olsun.
    Merak ettiğim yine pozitif olunca ilaçları getiriyorlar mı hala? Bir ara ilaçlar kalktı ,faydalı değilmiş falan diye bir şeyler dönüyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mehtap, pozitif çıkar çıkmaz bir kutu ilaçla geldiler, işte benim bir ilaç alerjisi durumu var o yüzden tüm ilaçlar için muayene olun öyle alın dediler. Muayeneden sonra kalanını yazdılar o verdikleri ilacı kullanabilirsin dediler, bana dokunan olmadı şükürler olsun

      Sil
    2. Çok şükür. Muayene olup almak iyi fikir

      Sil
  9. biontech iki aşı bayağı koruma sağlıyor diye ben onu yaptırdım. geçen yıl ekimde biz de ailecek covid olduk babam işten getirmişti. biz nerdeyse hiç evden çıkmıyorduk zaten. neyse ki hava iyiydi de terasa çıkıp öğlen hava alabilmiştik onun dışında sıkıcı geçti. bizim çok kötüydü ciddi manada öksürük pert etmişti. keşke o dönem aşı olsaydı da bu kadar zorlanmasaydık. ben aylarca astım spreyi kullandım ciğerlerime hasar verdiği için annem de öyle. nefes darlığı koku hassasiyeti unutkanlık devam ettiydi. 1 yıl olacak ve yavaş yavaş geçiyor. siz de yine de göğüs bölümüne gidip tomografi çektirin bence nolur nolmaz. çokça geçmiş olsun size de. Allah bir daha yaşatmasın.
    deep ten görüp sizi takibe aldım. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolsun deep sizi tanımama vesile oldu çok memnun oldum. Çok geçmiş olsun,zorlamış sizi aşısız. Benim oğlumun göğüs filmi çekildi, şükür hiç bir şey çıkmadı. Ne garip şeyler yaşandı iki yılda, Allah beterinden korusun

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun. Kırgınlığı atlattıktan sonra evde kalmak çok sorun olmuyor, hastanede kalmaktan bin kat iyidir yani. Hastalığı alt edip özlemle karışık zafer duygusuyla sokaklarda dolaşmanın tadı bir başka olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel ama yinede kimseler hasta olmasın😄

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun, neyse ki ağır geçirmemişsiniz şükür. Tek aşının bile faydası müthişmiş, evde kalmak bana iyi gelmiyor ama kışlık hazırlıklar çıkmış aradan iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geç gördüm mesajını,ya Derya etraftan hastanelik olan insanları duyunca eve şükür ettim. Yani ben tek doza yordum, birde temaslı aile üyelerinin hepsi aşılıydı kimseye bulaşmadı. Bu da çok önemliydi. Aşı çok önemli

      Sil
  12. Geçmiş olsun. Son zamanlarda yakın çevremizde de çok duymaya başladık pozitif vakaları. Aman dikkat!

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun. Bazen tedbiri elden bırakıyoruz. İnsanlarla birlikte olmayı özledik. Ben de birkaç kez tüm tedbirleri bir kenara atarak arkadaşlarımın arasına karıştım ama şükür ki sonu kötü bitmedi :/

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkür ederim,kendi adıma bu süreç beni de çok sıktı maskesiz yaşamayı özledik galiba

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun, ben hâlâ aşı olmayan gruptayim ve iki gündür hasta yatıyorum, Test negatif çıktı çok şükür ama kuru öksürük var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun tam hastalık mevsimi dikkat etmek lazım

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından