Perfect Ruhlara Check-up

 


"Aman sonra yazarım dur"diye diye yıl bitti anasını satayım.Lanet olsun "mükemmeliyetçi" karekterime.Burda bir dil çıkarma yada ağzıynan ossuruk sesi çıkarma emojisi olsa koyardım.Neden? çünkü  benim örnekte de olduğu gibi,mükemmelliyetçilikle tembelliği birbirine karıştıran bir milletiz.Sizin etrafınızda da vardır muhakkak bu tiplerden, her şeyi erteleyen kendi sorumluluklarını başkalarına iteleyen bunun adını mükemmelliyetçilik koyan.
Yavrum belki kaidene yer çekimi fazla
kuvvet uyguluyor bile olabilir ama emin ol bu o sandığın şey değil.

Sabah 4.45te uyandım,benim ergenus okulla İstanbul'a üniversite tanıtım gezisine gitti.Bazen geçmiş postlara bakarken terrible two dönemi yazılarına rastlıyorum.Zaman hızlı değil mi?Sabah o ekmeğine nutella sürerken bende ceviz kırıp ağzına sokuşturdum,hayattaki denge anlayışım:)Biraz sağlıksız biraz sağlıklı çokca eğlenceli:)
Sonra onu tren garına götürmek için kalkan babasına  sizin de sabah uyanınca beyninizde serdar ortaç şarkıları dönüyor mu dedim.O arada "seni çöpe atacağım poşete yazık"isimli eseri mırıldanıyordum.Yok canım o sana has birşey dedi .
Aranızda var mı benim gibi kafasında durmadan Serdar Ortaç çalan?

Geçenlerde kırk yaşına girdim hiç check-up yaptırmamıştım.Burada gerzek gerzek muhabbetini yaptığımdan anlamışsınızıdır; mükemmelmişim:)
hatta kardiyalog çekilen ekg ye bakıp ters bir sinyalden bahsetti kalp krizi esnasında ve gençlerde olurmuş.Sonrada teselli etti aman korkmayın falan dedi.(kalp krizi ihtimaline takılacağımı varsaydı)Ne korkucam hocam genç kız kalbi var yani bende dedim,adam o an gülmekle şaşkınlık arası bir ifadeye gitti geldi, evet öylede diyebiliriz dedi.O günden beri havam 1500,ruhumun gençliği hep dilimdeydi Rabbime hamdü senalar olsun bir bilim insanı da bunu grafiklerle doğruladı.Hoş o günden beri herkes gelip gidip, bir bana birde avokadolu telefon kılıfıma takılıyor aman napıyım gençlik başa bela hahaha:)



Yorumlar

  1. Sertar Ortaç değil de bende sabahın 4.30'unda "Wake up, put on a little make up" diye başlayıp asla bitmeyen Chop Suey - System of a Down çalıyor. https://www.youtube.com/watch?v=HrQsGeKN6qk
    Hatırlayamadıysan diye linki ekledim mükemmelliyetçiliğimle birlikte :))))
    Yok ben tembel değilim bildiğim mükemmelliyetçiyim. Çok dertliyim.
    Daha çok yazsana ya, özletiyor, damakta bırakıyorsun. (Amaç bu mu yoksa? Eli çenesinde düşünen emoji)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıya bakacağım.Serdar reis değilse bile, senin ruhunda şıngırdıyor sabahları!anam belki böyle bir türüz inceleyeceğim bunu. 40 yaş bunalımı taze bitti Allah biliyor ya negatif şeyler yazasım gelmiyor ama yazmadanda geçmiyor farkındayım.lafım sana değil bebeğim rahat batmasından depresyolara girip işi gücü sallayıp bahanelere sarılan mükemmellereydi lafım.Senin oralarda olmaz bu türden.sal azcık bak ibret al benden,avokadolu telefon kılıfı al iyi geliyor walla.💙

      Sil
    2. Bi'şi diycem, benim 40 yaş bunalımı da bitti sanki daha bir duruldum dengeliyim dilimi ısırayım kıçımı kaşıyayım 40 da maşallah ekleyeyim :)) 43 oldu ama yaş bende bu arada.

      Sil
  2. 40 yaşı çok överler eskiler sanırım dinde de bir anlamı var, bornozda cep mi var bilmiyorum ama tonla gereksiz insan var gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bornozda cep var gereksiz insana katılmamam elde değil 😄40 yaşta sanki var bir hikmet yoksa bile teselli ikramiyesi gibi bir oldum hissi var.bu da şeye benzedi İstanbul seçimindeki "hiçbir şey olmadıysa bile bir şeyler oldu"ya

      Sil
  3. Arada bir bende çalar Serdar Ortaç, bir de Can Temiz'in Hayvan Yaralı ile Usturam Çelik çok pis dadanıyor bana. Sefalar olsun senin genç kız kalbine, ve de avokadolu kılıfına be. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhu şıngırdaklar dökülüyordu bir bir eyvallah:)

      Sil
  4. bornozdaki cebi kullanırım ben yahu, o kadar da gereksiz değil :P
    ve 40 yaş genç, vallahi, tadını çıkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Şule ya😄bornoz cebi kullanan kız diye kodladım seni

      Sil
  5. hihihi çok eğlencelisin her zamanki gibi komikli sarkastikli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarkastik iyiymiş ♥️ teşekkür ederim deep hanım

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından