Alekta movik movik...!

Niyet ettim son veli toplantısına deyip girdim sınıfa.Konu veda gecesi hazırlıkları.Niye nasıl kısmını boşverdim,defalarca aynı soruyu aynı kişiye  mütemadiyen sorabilen insanlar var.Bunu dört yıldır düzenli yapıyorlar.İşin fenası sonsuza kadar yapabilir gibi duruyorlar
               Hocam niye çocuklar koyu renk pantolon giyiyor-kızlar etek giyse olur mu?
Tam bir tur dönüyor bitti gibi oluyor.
           Beyaz pantolon olsa olmaz mı-kızlar pantolon giymese ne olur?
Haydaa!orayı geçmiştik ablacım diyesin geliyor .Tek watsup'sız anneyim ve duyduğuma göre en az bir aydır bu konuyu tartışıyorlarmış onlıne ortamlarda:)

İlkokulun en zor yanı "veli"olabilmekler.Sınıf annesi denen kişi gözümde keşiş gibi bir şey.Parmakla dürtesim geliyor bazen,sen gerçek misin diye.
Kendimden utanıyorum bazen bu asosyal hallerimden .Geçen gün kermesleri vardı.Bir tepsi börek sarıp yarım gün orada takılan anneler oldu.Ben hayal ederken daralmıştım bile gitmedim tabiki.Maddi yardımda bulundum:)Kılıfım hazır "ama ben çalışıyorum"yalan!yani değilde bahane.Yine geçenlerde şehir dışına günü birlik bir tur düzenlediler.Çocuğu alıp başka bir şehre kaçırdım.Ben seni daha iyi yerlere götüreceğim bahanesi ile.Genel olarak baktığında hümanist bir yanım yok değil fekat ya-pa-mı-yo-rum.Tahammül edemiyorum.Bu yüzden kendimi suçlasam da,ruh sağlığımı stabil tutabilme adına bu standardı sürdüreceğim gibi görünüyor.Deplasmanda olduğum sözüm ona bir organizasyon sebebi ile bir araya gelmiş beni şartların itelediği topluluklardan haz etmiyorum. Bknz düğün-altın günü -veli toplantısı.Ortaokulda daha azalır diye ümit ediyorum bu tarz toplaşmalar.Lisede de biter değil mi? hadi inşallah.
Akşam veda gecemiz vardı.Yine birbirimizin sırtı konulu kısa filmler çektik.Sahnedeki çocuğu görüntüleme adına.
Erkek çocuklar koyu renk pantolon kızlar kafalarına göre giyinmişlerdi.1586 kere sorup kendi bildiğinizi yapmışsınız yok yine bildiğinizi yapacaksınız niye ömür tüketiyorsunuz "soru-cevap"şeklinde.Dedim ama hep içimden.Bir şey var ya orada beyin ile dilin arasında bu lafları tutan bir mandal hah o mandaldan hep :))Mandal lazım mandal önemli.Mandalı kullanırsan toplum seni kendinden birisi olarak tanımlıyor.Değilse Bakırköy de tam zamanlı konaklamak zorunda kalıyorsun.Bazen hangisi daha iyi diye kıyasladığımda oluyor.Ben anneyim sorumluluğum var ama benden size tavsiye "İmkanı olan delirsin"

       

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından