Alemci Kuşlar




Geçenlerde sabah bir yerden kuş sesleri geliyor ama nereden olduğunu da anlayamadım.Tövbe hayvanların boğazında hastalık varmış gibi.Neyse kocamın yaratıcı alarm sesiymiş.Kalktı kapadı geldi.
-Bu ne sesi?
-kuş sesi
-akşamdan kalmış senin bu kuşlar
-nasıl yani?
-böyle kuş sesi mi olur ya?
-geçen sen rahatlatıcı ses uygulamalarında dinliyordun ya
-hacı benimkiler gerçek kuş sesiydi
-benim ki ne?
-şimdi yeşil örtülü kahve masası hayal et-ettin mi tamam.Bu kuşların göz altları siyahlaşmış,ayağında yumurta topuk, birinin elinde tespih  hah işte senin kuşlar öterken aynen bu geldi gözümün önüne
-nasıl bir ruh hastasısın? beş dakikada şunu yazdın.Harcamışın kendini,senaryo yazarı olacakmışın.
(Ben pis bir insanım sabah kendi dahlim dışında uyanınca daha bir pisleşirim.)Gülerek kalktım
-çay koyayım madem
-koy madem
-içeriz senin alemci kuşlarla


Yorumlar

  1. Ne güzel bir diyalog olmuş 😀

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. amin,zira hayatta en zor şey uyanmak o anların enerjisi önemli

      Sil
  3. Malatya Rent A Car Olarak Sizi Takip Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar :)

    YanıtlaSil
  4. Fena alemci imiş bu kuşlar! Bu senaryoyu bizim ufaklık bile yazmadı daha! :)

    YanıtlaSil
  5. Harika bir diyalog :) Allah neşenizi bozmasın :)

    YanıtlaSil
  6. Neşeli bir diyalog, hala gülüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzeldi :))) Aklınıza sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Cemalettin Bunu Beğendi :) Güzel bir diyalog geçmiş aranızdan...

    YanıtlaSil
  9. ahahaha süperr yalnız yumurta topuk giymiş kuşlar şu an benim neden gozumde canlanıyor off pembe fili düşünme gibi oldu :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin hayalperest,pembe fil de güzelmiş duymamıştım hiç:)

      Sil
  10. tuzla çiçekçi olarak başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından