Mujer Domestica


Birkaç gündür kurban bayramı temizliği yapıyorum.Öncesinde ramazan bayramı temizliği yaptım üstelik bayramda tatile gidecektim yaptım gittim.Ramazan öncesi de bahar temizliği yapıyordum.Ya bu ara kafayı temizlikle dağıtıyorum yada ünlü düşünür Sılanında dediği gibi "Gitgide anneme benziyorum afitap"bu arada dipnot allerjik ve doğa sever bir bünyem olduğundan su-sirke-arap sabunu en yakın enstrümanlarım birde su tüketimi konusunda oldukça hassasım.Şöyle söyleyeyim mutfak lavabosunda gidere akacak sabunlu suları bir yerde biriktirip balkon temziliğinde sabunsuz suları ev bitkilerini sulamada kullanan biriyim.Niye çünkü dünya yıkılırsa tek müsebbibi benmişim gibi hissettiren psikopat ruh halim.Kimseye zararım yok kendimce takılıyorum desem de bazı zamanlar korkuyorum takıntılı obsesif bir tip olacağım yaşlanınca diye.Allahtan dengesiz bir ruh halim var domestico uyuyup sabahında bohem uyanıp ev erkeklerine şöyle seslenmemin olabilitesi yüksek

-hey baylar bir kahve bile yok mu bu lanet mutfakta

ay yok bu tipi hiç sevmedim.Tamam domestik ten biraz uzak bohem den beride bir tipte mümkün .
Evdi temizlikti deyip saçını süpürge eden tipe de uyuz olduğumdan mütevellit geliştirdiğim bir taktikten bahsedeyim bir maske=bir temizlik.Misal saçlarıma hazır varsa hazırından yoksa organiğinden bir maske yapıp bonemi takıyorum o ara halıları süpürüyorum hoop onu yıkadık mı bir duş alıp cilt maskesi yapıp evin tozunu da o ara alıyorum.Niye çünkü ben manyağım.Hem temizlik yapasım var hem de beynime kazınan temizlik yapan türk kadını kapıcılar kralında kemal sunalın karısı gibi bir tip.Ben öyle olmak istemiyorum.Bir maske bir iş etkinliğinden fiziken çok fayda sağladım onu geç ruhen daha çok verim alıyorum.nasıl? şöyle bir kere akşam olunca ipek gibi saçlarıma dokunurken yada aynada pırıl pırıl bir cilde bakınca o kadarda yorgun hissetmiyorum.Bir taşla iki kuş.İngilizce kursu bittiğinden beri cumartesiler kutsal temizlik günüm oldu maskelerde işin içine girince hem ev hem kişisel bakım bir arada çıkıyor şimdilik.Arada geçmiş postları okuyorum bir nevi günlük gibi umarım 5-6 yıl sonra korktuğum başıma gelmez şimdilik tüm manyaklığım bu boyutta

Yorumlar

  1. Dün cam sildim, yemin ederim ruh halim düzeldi :D Perdeleri de yıkayıp astım. Fiziksel efor harcamak insanı sakinleştiriyor, o arada ev de yaşanacak hâle geliyor. Bu da "kazan-kazan" durumu değilse nedir bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mina yorumundan sonra bir oh çektim,zira etrafta benden başka temizlik yapıp mutlu olan yok.kazan kazan walla budur😂

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından