Hafta sonu kaçamağı

Hz.İsa'nın havarilerinden Saint Paul'un oniki yıl yaşadığı bir köye gittim hafta sonu, eski adı Botsa yeni adı Güneydere.Ne ile karşılaşacağımı bilmeyince resmen sürpriz oldu. Şeker hastalığına iyi gelen suları,ağaçlar dolusu böğürtlen-kuşburnu ve ilk defa karşılaştığım yerel halkın gülabba dediği gilaburu meyvesi. Bol yürüyüşlü bol yemeli bir gün oldu.Galiba uzak yerlere meylederken yakınlardaki güzelliklerden bihaber kalınabiliyor.Bu yıl yakın ilçe ve köylere mesai harcamaya niyet ettim bakalım Konya iklimi de müsaade ederse hafta sonu avm lerde ömür tüketmeyiz inşallah amin












Köyün sokaklarında yürürken bir teyze gördüm camın arkasında bana bakıyordu,el sallayınca oda salladı elini,elmalı teyze bizi görür görmez koşup içerden elmaları kaptı geldi ikram etti.istanbul'a ilk gidişimdi otobüste orta kısıma bebek arabasının frenlerini kilitleyip boş bir koltuğa oturmuştuk.Bir süre sonra teyzenin birisi feryadı basmıştı dönüp ardıma baktığımda bebek arabasını tekmeliyordu tekmelerken de ipini koparan İstanbul'a geliyor diyordu.Sağolsun rallici gibiydi şöför,araba sürüklenmiş belliki ayağına çarptı o sırada.Teyzenin tepkisini yaşına verip özür dileyip arabayı almıştım ayağının altından.Bu teyzeleri de görünce daha iyi anladım ki insanı pisleştiren yaş değil yaşadığımız boktan şehirler.İmkanınız varsa kurtarın kendinizi



Yorumlar

  1. Ay evler çok güzel! Ahşap kapılar ne güzelmiş. Hiç bilmiyordum o tarafta böyle Erken Hristiyanlık eserleri olduğunu, vay canına.

    Kabak mevsimi tam gaz sürüyor, aklımı kaçıracağım :D İçini ayrı, dışını ayrı beğeniyorum kabakların <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bilmiyordum:(Senin terasın var neden mini süs kabaklarından ekmiyorsun?ben tohum araştıracaktım bi ara du bi daha bakayım

      Sil
    2. Kabak ektim, iki yaz önce. Normal kabak ektim, saksıda olduğu için mini kabak verebildi anca. Onu da 3-5 tane verdi. Yani tabii benim bir şeyleri yanlış yapmış olma ihtimalim de çok yüksek, hiç kendime güvenmiyorum tarım konusunda :D

      Sil
    3. O zaman bulaşma boşver😊bir arkadaşım var ne zaman kaktüs versem öldürüyor en son verdiğim topraksız susuz bile yaşayan bir türdü😂olmadı mı olmuyor bazen

      Sil
  2. Şırıl şırıl organik su akıyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından