Korona Günlerinde Medya



Ne doğru düzgün tv izliyorum ne de twitter kazıklıyorum ama nasıl oluyor bilmiyorum bu zilyon tane çöp beynimin bir yerlerinde birikiyor.

o bisikletin bir yalı bahçesinde olduğunu tahmin eden grup hah işte biz o orta gelir grubuyuz değil mi:)
"sakin ol champ evdeyim"den sonraki hafta


"anneleri tarafından bana bırakılan çocukların,her bakımdan yetersiz gördüğüm bir kadına teslim edilmesine şiddetle karşıyım"

Adnan çocuklara dadılık etsin diye evlenmedi ki Bihterle,sen de bir dur hele Matmazel!
sonra kola-luppo ve pırasa bir gecede gündem oldu.Luppo yemedim dün aldım deneyeceğim.Ama evde olmasa bende pırasa alırdım sofrada çiğ pırasaya bayılıyorum.


Özellikle "sunny side up" ımın yanında.Türkçeside hımmm gugıldan baktım sahanda yumurta!
Soğanın her türü ile aşk yaşıyorum süt soğan gelmiş markete bir sevindim bir sevindim.Sonra düşündüm fakirlikte güzel şey, kim süt soğana bu kadar sevinir:D




Yorumlar

  1. Ben taze soğana seviniyorum. Acaba bende bir vitamin eksik, o vitamin taze soğanda var ve o yüzden mi bu kadar seviniyorum? Yoksa direkt köylülükten mi?

    Ay daha yaz gelecek, bu sakin ol champler evlerinin havuzlarına da girecekler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben çocukluktan beri düşkünüm,o zaman bahçede pırasa ile yeşil soğan olurdu ekmeği cebime koyar akşama kadar acıktıkça soğanın tepesinde otlanırdım çocukken vitamin eksikliği olmuyor pek:)evlerinin havuzları da vardır değil mi:(sahanda yumurtanın türkçesini bilmeyen abla köylü yaralarımızı depreştirdi milletçe!ay ben nirelere gidem

      Sil
  2. Bence böyle seri yapsan çok güzel olur 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seri yapacak malzeme vermez milletimiz diye umut ediyorum,zira bazılarına çok sinir oldum

      Sil
  3. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından