Eltin Corona olursa

Ne yaptınız a dostlar?Aranızda  tv haber ve programlarını sonuna kadar izleyip günlük lugatına "yeni normal" cümleciğini ekleyenler var mı?
Geçen hafta sonu iki günlüğüne Antalya'ya gidip geldik otel boş, açık büfeler mahzun,çay bardakları kayıptı.Karton bardak nedir ya düşünüp düşünüp buldukları çözüme hasta oldum.Çayı cam bardakta vermeyelim!Açık büfe olayını anladım ortak servis kaşıkları mıç mıç ellenmesin bulaş riski olmasın falan.(bulaş falan Ateş Kara hoca havalarımı yesinler) Neyse yavandı azıcık,davay davay rusları aradı gözüm.Kimse alınmasın göz zevkime hitap eden tek millet bunlar.Sağıma döndüm selülit soluma döndüm varis..Bakmıyonuz kendinize valla,çocuk doğurur kilo alır,karantinaya girer kilo alırsınız sonra ben burada çemkirince kızarsınız.Bırak ya!Bilmiyorum sanki sen kızartmanın üstüne sarımsaklı yoğurt yapıp ay yoğurt arttı akşamına mantıya kullanayım diyen,sana diyorum.Sabah kızartmayı gömmüşün akşam mantı neyine? gece kıtalar arası yüzmeyeceksen nasıl eritecen onu annem:))
neyse kendime dönüyorum her hafta bir dedikodu isimli etkinliği başlattım:)Eltisi olmadan öbür tarafta elti dedikosundan yanacak tek geri zekalı ben olabilirim.Normal rutinde fantastik dertleri var arkadaşların eltileri ile.Baya anlatırken kafaya yazma ahey ahey dertleniyorlar mevzuya bakınca "sex and the city"senaryosu mübarek.En son hatırladığım birinin eltisinin"Baby shower" için dansöz çağırması başta pek anlamadım ama sonra aydınlattı arkadaşım beni sağolsun!aslında bu ne demekmiş sen oynayamazsın demekmiş.Benim oynamamı çekemiyor ahey ahey !Sosyo psikolojik açıdan birçok yönde ele alsakta konuları,sonra bakınca derdinizi seviyim ile biten gıybet time larda gündem corona.Geçen birinin eltisi korona oldu,hemen bizimkine filyasyonunu yapıp anlatmış kayın peder hastaydı aslında söylemedi o bulaştırdı diye sonra adamcağızın testi negatif çıkmaz mı:)Kocası başkasına bahsediyor muş o hafta bir nişan töreni bir lazer randevusu ve avm gezisi yapmış.Bence corona geçer bir gün ama süreçte bozulan psikolojilerimizin düzelmesi zaman alacak sanki.Hoş eskiden de pek şey değildik ya neyse iyi bakın kendinize filyasyon önemli :) 

Yorumlar

  1. Elti gemisi yürümez derler. Güldürdün beni 👍😊👏. Keyifle okudum. Emeğine sağlık 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok eğlenceli oluyor bunların dertleri,Bende gülüyorum😉

      Sil
  2. Elti kelimesinin anlamına baktım bende var mı diye :D Yokmuş. Tüh. Yoksa şenlikli olabilirdi buralar. İki kayınvalide dedikodusu bir elti dedikodusunun yerine sayılsın mı? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eltisi olmayanlar kulübü kaynana ile yetinecek görümce falanda oluyor ama elti daha şenlikli birşey bende yok :)

      Sil
  3. Güzelmişşşşş 😊😊🌸

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından