Masumlar Apartmanı,Ahmet Hamdi,opuntia

 


Hiç trt1 dizisi izlememiştim,Safiye bunu bozacak gibi."Masumlar Apartmanı"geçen salı benim kendimi sürükleyerek sofra topladığım anlarda tvde beliriverdi.Beyaz kalıp sabun ile tüm sebzeleri tek tek yıkayan kadına bakarken lavabomun kenarında duran hacı şakir ile göz göze geldim.Ben sebzeleri yıkamıyorum mutfak bezlerini temizlemek bazen de fırını silmek için kullanıyorum.Kokusu dünyada en sevdiğim kokulardan,öyle ki demirim diplere vurunca yiyesim geliyor ama yemedim hiç.Uzun bakışmalı aşklara kurban gitmezse kim bilir top beşe girebilecek kalitede bir dizi geliyor gibi.
Masumlar apartmanı bir kitap uyarlamasıymış.Gülseren Buğdaycıoğlu psikolog ve yazarmış.Cahilliğimi mazur görün ilk defa duydum."Madolyonun İçi" kitabında bu ailenin gerçek hikayesi anlatılıyormuş.İlk fırsatta bakacağım.Bu tarz bir kitap okumuştum psikiyatri günlüğü tadında ama yabancı bir yazardı bizden hikayeler eminim daha sürükleyici olur. 

elimde saatleri ayarlama enstitüsü var Ahmet Hamdi ne tatlı ifade etmiş her okuduğumda gülesim geliyor.Pazar kahvaltı bekleyen erkekler her dönemin sorunuymuş meğer:)

yeni evde depresyona girmeyen tek çiçek olan aloeverayı selamlıyorum.

Bir adet kaynan dilim oldu çok hızlı büyüyor ama arada böyle eğilip geri kalkıyor neden çözemedim.

opuntia demiş elin gavuru bizimkiler kaynana dili.Bir sürü kaktüs gördüm bunun gibisi yok.Dikeni battığında bildiğin cerrahi müdahale istiyor tırnağınla tutup çekemiyorsun. Bir de sanki yanından geçerken bile giriveriyor. İsmiylen müsemma bir bitki öperim...

Yorumlar

  1. Bırak ya kaynana dilini, kuzu kulağıyla değiştirelim onu. Kuzu gibi yumuşacık, bir zararı yok, hem de yeniyo (ay otkafalığımdan utandım).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ot-çöp apartmanda toprağa değmek için sanki bu uğraşlar:(

      Sil
  2. yine şeker gibi anlatmışsıın. budayıcıoğlundan birkaç dizi yapıldı, istanbullu gelin, kırmızı oda gibi, bi tane daha yapılmış demekki, beş adet kitabını okudum, genelde vakaları anlatıyor, doktor olarak belli ki çok iyi, yazar olarak çok fena amaaa :) kitaplarında vakalar kadar kendi yaşamını ve kliniğini de anlatıyor :) kendini anlatmasa vakalar çok etkileyicii, bir de hep araya girip hasta hakkındaki fikirlerini sölüyor, bu da akıcılığı engelliyor ama anlattığı davalar diziler için uygun evet, umarım bi dizi çok üzücü değildir, vakalar çok üzücü, şu anda oynayan diğer dizisi kırmızı oda da çok üzücü, üzüntüden bayağı bi ağlatıyor yanii, o da kitaplarındaki vakalar işte :) ama dizi izlemek keyifli tabiii, ben dee sen çal kapımı, çatı katı aşk, bay yanlış, üç düzü izliyooom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nekşfilizde oradan oraya atlarken türk dizisi açlığımı hissettim,kitaplar hakkında bilgi için teşekkürler anlatım önemli su gibi akmazsa okuyamam bir bakalım bu hikaye ilginç geldi

      Sil
  3. Daha geçen gün blog'um 11. yaşını bitirip 12'ye girdi, ara vermeden yazan blog'ları görmek pek hoş oluyor :)
    Masumlar Apartmanı'nı ben de izledim. Blog'da da yazacaktım hatta. Bu yılın modası bu tarz diziler gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşı uzun olsun blogunuzun,sosyal medyanın etkisi belki bloglar boş kalıyor.töreli aşiretli serüven bitti nihayet

      Sil
  4. Gercekten de fasulye ve astım ilacı sahnelerinde ben de cok gerildim.... şuana kadar izlemediğimiz işlenmemiş bir konu olması dolayısıyla da ilgi çekici. Blogunuzu takipte olacağım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fasulye sahnesi korkunçtu gerçekten,tanıştığımıza çok memnun oldum bigudili anne

      Sil
    2. Bu arada aloe vera kadar arsız bir bitki yok:) benim de bir saksı var, iki dünyada da sırtı yere gelmez bir bitki, dipnot ekleyeyim dedim:)

      Sil
    3. Dip not için teşekkürler,Ama çok uğraşmasına rağmen aloe vera yetiştiremeyen gördüm🌵

      Sil
    4. Belki izmirin havasından suyundan, belki de benim miniğim biraz arsız, kim bilebilir:) sevgiler

      Sil
    5. Konya burası daha ne diyeyim😶Sevgiler

      Sil
  5. Masumlar Apartmanı dizisi baya dikkatle takip ediliyor. Sosyal mecralarda öyle görünüyor. :) Bitkilerin çok güzelmiş. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembesever ne güzel bir nick😍bakalım dizinin akıbeti ne olur?teşekkürler bitkilerim adına🌻🌼

      Sil
  6. Merhabalar,
    TRT izlememe takıntımı bu dizi bozdu benim de. Ama bazen kendimi internetten izler buluyorum, kime neyi ispatlıyorsam hahahahaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki takıntıda değil ne bileyim hiç keyif alamadım seksenler dizisini bile 360 tv de izlemiştim:)ne varsa trt1 ile var trt2yi çok severim misal

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından