2021 loading...




Napıyonuz homosapiens blogdaşlarım,neandartel stalkçılarım? Bugünlerde ben majör depresyonların koridorlarında "aris arparis önümüze gelene çarparis" diye diye sekiyorken aşağıda gördüğünüz doityourself projelerime birini daha ekledim.(içimdeki dürdane:"gız alümiyum tepsiye gocasının kemerini yapıştırdığıynan ayna yapmış adınıda doıtyourself goymuş" desede proje falan havalı oluyor bozmayın)
Ne yapacağımı ne diyeceğimi düşündükçe 29 ekim töreninde konuşma yapacak ergenler gibi hissetsem de bir okuma grubuna katıldım. Okuyucu değil yancı olayım dedimse bile niyet ettim okuyacağım...
az evvel googla "atlarla koşan kadınlar" yazıp search eden şahsım adına bir açıklama yapmam lazım:) kırılmış gibi "The Crown"izlediğimden olabilir.Ah beni İngiltere'de bi yerlerde kaybetseler kimseler bulamasa. Atlarda çok datlı.Ama Charles çok puşt neyse konumuz o değil...

Evet söz konusu kitabımız "Kurtlarla Koşan Kadınlar" kütle ve içerik olarak ağırca bir kitaba benziyor. Henüz kitabı almadım ayın 14ünde online oturumumuz var.En azından giriş bölümünü okumam lazım iki haftada bir toplanacağız hoş olacak sanki.

Ardowski zoom dersi verecek pek bir hevesli.Arka fona derslerde koyamadığı görselleri koymayı öğretecek.Mutlu evliliğin ve erkek evlat yetiştirmenin sırları vol 1:ben bilemedim deyin özellikle teknik konularda:))
 





















 

Yorumlar

  1. Aaaa inanmıyorum o grupta ben de varım!!! Yani ayın 14'ünde buluşuyoruz biz senle bu durumda :)))) Komedi, bunca yıldan sonra. Fakat benim hakikaten yüksek umutlarım var böyle kimi evli kimi evsiz kimi boğazına dek çocuğa bulanmış çeşit şeşit kadınla mitler üzerinde tartışmalar falan içim içime sığmıyor. Pek konuşkan değilim ama dur bakalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki kendime inat gibi oldu zorladım resmen bünyemi ama şimdiden iyi umutlar bende de var japon başkan verir ayarı bana:)İşin fenası ben çok gevezeyim ama oğlanın derslerden biliyorum moderatör isteyince sesi kapatıyor:)Olmadı benikapatın anasını satayım:PAlamanyalara gelemedim sende Konyaya kısmet buymuş napalım

      Sil
    2. Ceren sende o çalışkan öğrenci tipi var:)özetini çıkarsana okuduğun kısımların ben orda çalışayım:))

      Sil
    3. Ben de katılsam mı diye düşünüp saat farkı falan filan, vazgeçmiştim. Sizdeki yansımaları okurum artık.
      Ayna çok güzel olmuş. Bir Teksas-Tommiks havası var.

      Sil
    4. Teşekkürler Teksas tommiks diye bir görsel arama yapacağım😉uzak diyarlardasın galiba, ben anlatırım buralarda irtibatı kesmeyelim💂

      Sil
    5. Ay hiç gülesim yoktu çalışkan öğrenci havasıymış. Kızım bendeki hava öğrencilik taihimin başından beri şu: yumurta kıçına gelene dek gez oyna, sonra gıdakla dur. Şimdi mesela 3 gün (2 mi yoksa?) kala kitabı elime aldım hadi bakalım.. Aslında bu yöntem bana müstahak yoksa okuduğumu unutuyorum iki günde :P kendini belli et bir kırmızı gül olsun bir kırmızı bere olsun :D e mi!

      Sil
    6. Kırmızı güle ihtiyacın olmayacak bence,gerek ciddiyetim gerekse konuya hakimiyetim ile hemen farkedersin beni:)gel gel özgüven bedava! ben daha kitabı dün aldım senden beterlerde var yani

      Sil
  2. Ay onay istedi iyi sen yayınlama o yorumu, sen bil yeter ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onay falan yoktu yorum kısmında blogger sapıttı zaar:/

      Sil
  3. O kitabı duydum fakat henüz bende okumadım, kalınlık benide ilk etapta korkutmuştu ama bir vakit çok söz edilmişti. Okuma grubu izlenimlerini merakla bekliyorum. Tepsinin dönüşümü şahane olmuş, kaç şey değişim dönüşüm geçirmiş süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı alabilsem gerisi gelecek gibi😊ya ben en çok geyik kısmından eğlenirim eminim😂dur bakalım kısmet,teşekkür ederim beğenmene sevindim💟

      Sil
  4. komikçi yaaa, yine iyi güldürdün zaar zahir :) kurtlarla koşan kadınlar ın ilk 50 sayfası çok sıkıcı, atlatabilirsen devam edersin, ben katlanamadım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok samimisinn, sohbet ediyormuşuz gibi okudum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum bu,çok kıymetli samimiyet benim için.Bazen yani içimden geldiği gibi yazarken birileri amma cıvık muhabbet der mi dediğim olmuyor değil😉ekrandan geçmeyen şeyler yüzünden

      Sil
  6. dünkü yazımdasıın :)

    YanıtlaSil
  7. Bu ne güzel anlatmaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmukabele mukavele miydi acep😉teşekkür ederim

      Sil
  8. Bu kitabı yaklaşık 7 senedir duyuyorum, neden elim bir türlü gitmedi almaya, korktum mu acaba kitabın külliyatından :)
    Neyse dün akşam zoomda o kitabı inceledik, tesadüf bu ya. Ve inanılmaz etkilendim. Artık kaçışım yok, zooma katıldığım arkadaşla almaya karar verdik. Bu arada çok hoş bir yazıydı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman benim gibi serme,hemen oku bitir:)teşekkür ederim

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından