Renkli yastıklar,tatlı hediyeler

 Derya'nın tatlı dükkanından ilk defa alışveriş yaptım ayrıca bu benim ilk handmade alışverişim oldu.Kara koltuklu kara mutfağa gün ışığı gibi doğdular.Paketinden astarına kadar tüm detaylarına bayıldık.Ambalaj kağıtlarını atmaya gönlü olmayan S'nin elinden alıp atmak zorunda kaldım:)


Gelip geçerken koltuğa bakınca insanı mutlu ediyor dediler,ben hediye eden olduğum için orada çok coşkulu yorumlar yapamadım ama evet renklerin ve kokuların mutlulukla bir alakası var.İşte görseller


Beni de unutmamış bunlar da benim hediyelerim...



Yorumlar

  1. Derya inanılmaz maharetli bir kadın ♥ iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle birde hızlı bir haftada belki daha kısa zamanda sıfırdan ördü yolladı:)teşekkür ederim

      Sil
  2. güle güle kullaaan maşallah deryaya daaa :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın gerçekten çok güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yastıklar arkadaşın evine hediye olarak almıştım,cüzdan ile tutacak benim teşekkür ederim

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim :) Mutlulukla kullanılsın...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim, çok mutlu oldum beğenmenize, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eline sağlık tekrar,sahibesi adınada teşekkür ederim

      Sil
  6. yaa ne kadar güzeller rengarenk bayıldım valla :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından