Kendini ilkbahar Sanan Yaz Günleri

 Ay ne güzel Haziran Temmuz oldu böyle arada bulutlanıp yağmur falan yağıyor.Ben bayılıyorum yaz yağmurlarına,iç anadolu çöllerinde neme hasret vücudumuz neme doyuyor üstüne serinliyoruz.

Yetiştirdim

Bazı çiçekleri hala alıştıramadım bu eve. Alttaki arkadaş bu evde doğdu diye mi bilinmez keyfi yerinde.


Okudum 

Bayram sonrası kocamın implant tedavisi başladı.Şu an benim dubel diye adlandırdığım kısım  bitti ama dişsiz bir süre daha idare edecek.Bu süreçte ihtiyarların kullandığı protez damaklarından kullanacak. Bakmayın şurada üç beş satır kıkırdayarak yazdığıma,zor bir süreçti hoş henüz tamamlanmasa da kanlı kısmı bitti .

Çalış-yorul-eve git yemek yap-topla-yıka-yat

kalk-kahvaltı hazırla-topla-temizle-giyin-işe git

Böyle bir sarmalda ömür akıp gidiyor a dostlar.Kışın başladığım "Kurtlarla koşan kadınlar"hala başucumda. Kitap ağır kitaplar kategorisinde olmaktan utandı benim yanımda. Sanki bir gün ayaklanacak olsa allah belanı versin diye çakacak kafama bir tane:)Kitapları twitterla aldatıyorum gözlerim kendinden geçinceye kadar twitter dayım. Malum haber de olay da orada bu günlerde.


Gittim

Her zaman uğradığımız bir pasaj vardı ucuz kıyafetlerin olduğu bir hanın bodrum katı.Korona başladığından beri gitmiyorduk.Üç arkadaş hadi gidelim korona var mı bakalım dedik.Yoksa yaptığımızın akıl alır bir tarafı yok.Hoş ne o eski havası havasızlığı mı desem kalmış ne de o eski tadı.Kimseler yoktu,eskiden olsa kadınlar birbirinin elinden aslanın önündeki leşi çekmeye çalışan sırtlan sürüsü gibi her şeyi asıla asıla alırlardı. Gözüme takılan hırkamsı bir şeye 70lira dedi satıcı,en son uğradığımda en pahalı parça 50 liraydı. Visa ile 80 e olur deyince kalsın aplam dedim, nakit olunca fiş vermiyorlar,fiş vermeyince o geliri beyan etmiyorlar,etmeyince vergisini de vermiyorlar  ve bunu yapmaktan usanmıyor bıkmıyorlar.Hırsızın gözümde ufağı da aynı büyüğü de aynı.
Sonra bir kaç dükkanda daha filyasyon yaptık,oğluma bunları buldum

İzledim




Sağolsun Deep sayesinde o kadar güzel diziler izledim ki.Bazen unutuyorum buraya yazmayı. 70ler rüzgarı en son mind hunter da ifil ifil esmişti. Geçenlerde mini bir dizi olan Serpent'i izledim. Bildiğin 70ler kasırgası estirdi. Tavsiye ederim oyunculuk-mekan-şu-bu değil baya alıyor sizi o döneme ışınlıyor dizi.



Sinirlendim

insanların birbirine yaptığı psikolojik şiddetlerin türlerini ve adlarını öğrendim Tevafuk olacak ya geçen bir blog komşumdan duyduğum "gaslight"  ile kocamın  diş ameliyatından çıkmasını beklerken yirmi altı yıllık evliliğini psikolojik şiddet gördüğü için bitiren bir kadının hikayesini dinlemem üst üste oldu.Sonra spotify da Psikolog Beyhan Budak'tan dinledim farklı türlerini.Ömrümüzce ne kadar çok şeye maruz kaldığımızı düşündüm hala devam edenleri...Adlarını bilmeseydim daha mı mutluydum bilemiyorum. Bazen öyle karma karışık şeyler hissediyorum ki, sadece şunu merak ediyorum; niye bu kadar kötü insanoğlu, filmin sonunda pamuğu tıkayıp bir çukurun dibine gömüleceğini bile bile.Diziyi izleyecekler alın size spoiler,aşk ile yapılan psikolojik şiddetin bir örneği var dizide. Etek selamı ile çekiliyor asil vücudum huzurunuzdan ahahaa








Yorumlar

  1. implanttan çok korkuyorum, tavsiye edermisin?
    Kurtlara koşan kadınları bende istiyorum okumak.
    Deep tavsiyeleri her zaman iyidir.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim iki azım dişim var implant olan.Dört yıl falan oldu çok rahat,arada kaynadı gitti, kendi dişimden bir farkı yok.Ama tavsiyem hekimi iyi araştır maalesef bu işte ticarete dökülmüş biraz.Eksik dişin varsa köklerşekils,z bir şekilde boşluğa doğru uzuyor zamanla aman ihmal etme. Eşiminki daha farklıydı daha geç kalsa imlant yapılacak bir çene kemiği kalmayacakmış erime yüzünden.O zamanda elmacık kemiklerine iki vida ile sabit protez yapıyorlarmış malesef.

      Sil
  2. Diziyi izlerken ben kadına daha fazla sinir oldum, o da kurban rolünde yapmadığını bırakmamış insanlara... Fakat bir yerde dikkat ettin mi Mumbai havaalanı mı ne diyorlar geride bizim Türk bayrakları var :))) 1-2 saniyelik bir ayrıntıydı ama çok güldürdü..
    Dişçinin D'sinden ödüm kopar, o bölümü hızlı geçtim, çok geçmiş olsun diyorum öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türk oyuncu ayrıntısından orayı atlamışım.Hiç duymamıştım orjinal hikayede de varmış kurbanlardan birisi türk asıllı yahudiymiş.Kız çok fena sigara içiyordu en iyi onu hatırlıyorum...

      Sil
  3. Serpent'i izlemeye başladım bende:-) Ama sırt çantalı bir seyahat sever olarak tuhaf hissettim:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakın açık ikramları içme derdim bir kardeşin olaraktan🙄çok korktum bende oturduğum yerden 😂

      Sil
    2. Kesinlikle öyle, artık içmem asla:-))

      Sil
    3. Gazoza hap atılan Yeşilçam filmlerinden ders alamayanlara iyi oldu 😁

      Sil
  4. bazı kitapların zamanları vardır. o zaman dışında okunursa uzadıkça uzar. belki ondandır :)

    bende iki defa implant denemesi yapıldı ve tutmadı, çenem attı o vidaları! diş doktorum da şaşırdı bu olana :P geçmiş olsun size ve eşinize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun, öylesi de oluyormuş vücufun reddettiği durumu duymuştum,teşekkür ederim 🌼ben biraz ara verince soğuyorum,kitap olağanüstü güzel giderken kesince uzadı da uzadı🙄

      Sil
  5. kurtlarla koşan kadınlar ın ilk 50 sayfası çok zor, onsan sonra kolaylaşıyor ama yine de sıkıcı kitap :) geçmiş olsun :) dubeller, diş kornişi :)

    YanıtlaSil
  6. before we die, home before dark, the mire, iyi diziler (suç, polisiye) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya kadar zahmet etmişsin, teşekkür ederim 🤞

      Sil
  7. Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla geri döndüm sizi de takipteyim. Rica etsem bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil
  8. Selam ilk fırsatta bakacağım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından