İsmini Vermek İstemeyen İzleyici

YEDİM
Karantinada domatesle uğraşırken aylardan Eylül dü ama benim evde ağustos sıcağı duruyordu.Daha önce hiç denememiştim domates kurutmayı,efsane oldu çok sevdim,önümüzdeki sene tonlarca domates kurutacağım!Evde yalnızsam genelde tereyağına yumurta kırarım;kuru domates ve kruton ekmek ile yaptığım omletimsi şey damak çatlatan cinsten deneyin muhakkak.Kruton denememişseniz oradan başlayın sarımsak-kekik-zeytinyağı ile harmanlayıp fırına verdiğiniz bayat ekmekler bir kere tadarsanız eminim tekrar tekrar yapacağınıza. .
SİNİRLENDİM pek anlamam astrolojiden işhanında yükselen sesler sonrası duydum "Boğa Dolunayı"nı sonra baya hareketli geçti kasım, günahı boynuna. O kadar çok şey vardı ki fotoğraflara bakıp hatırlamaya çalışıyorum.Ama benim için bir numara evdeki davetsiz bir misafirdi.Tutkala yapışmış halini buraya koymak istemiyorum.Evet doğru tahmin ettiniz evde fare ile 15 saate yakın bir macera yaşadık.Ayhhh tövbeler olsun fare ne ya? bir yaşında bir binada son katta farenin ne işi var değil mi?Sıkıntılı bir daire vardı bizim katta,vardı diyorum şükürler olsun boşalttılar.Bir yıldır hiç karşılaşmadığımız(Ev herkesin uykuda olduğu sattlerde aktive oluyordu) kiraladıkları evi patronlarımız aldı,patronlarınız ne iş yapar diye sorduğumuzda "gizli bir iş"dedikleri,mitçimi dediğimizde hehe diyerek bizimle vaşak geçen komşularımız son tahlilde evi farklı yaratıklarla paylaşıyorlarmış.Çöp için bir asansör var koridorda,sanırım çöp atarken açık bıraktığım kapıdan girdi davetsiz misafirimiz.İnsanın huylanması şu bu neyse de ben biraz kılım bu konularda,evdeki tüm eşyaları bezin döküp yaksam mı derken şöyle dezenfekte ettim. o saatlerde kedisi olan bir komşum sağolsun iki tekir ile mücadelemize destek oldu.Hayatlarında hiç fare görmemiş iki tekire bakarken kendi ortamında yaşamayan varlıkların ne kadar başkalaştığına tanık oldum.Bu ne demek diyenlere kız iki tane koca kedi yumruk kadar fareyi yakalayamadı ya!En son sinirden sandalyelerime tırnaklarını takıp katır kütür yapan arkadaşa sahibinin yanında -Ülen fareyi yakalayamadın bari eşyama zarar verme benim malım kıymetli dedim. Allahın sadanası sen anlı şanlı tekirsin.(Sadana:konyalıca saf salak)bir fareyi yakalayamıyorsanız ne bileyim atın kendinizi çatıdan aşağıya.Sonra kendime döndüm bir baktım acaba olmam gereken yerde mi yetiştim benim habitatım burası mı diye?Farklı bir yerde yeteneklerimden habersiz bir ömür geçirmiş olma ihtimalim korkuttu.Empatiye gel.

Yorumlar

  1. Yukardaki görsel iştah kabartıyor, domates kurusu lezzetlidir:) Fare konusuna hiç değinmesek daha iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayh fare 🐁 işin komik yanı beyime göre bizim evde acından öldü hayvancayız.Kruton omlete çorbaya çok yakışıyor 😉

      Sil
  2. Ahahahha ay sinirden gülüyorum yanlış anlama.. En son fareyi nezih bir misafirimi götürdüğüm lokantada gördüydüm, kız neyse ki “ay ne şiriiiin, boşver söylemeyelim yazık” şeklinde sürreal bir tepki verdiydi ama o lokantaya bir daha adımımı atmadım tabii. Fare işi fena. Hayvan olarak güzel ama her hastalığın anası o ve yarasa.. Yarasa yok de mi? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evi boşalttılar sözde ama garip kokular geliyor,ceset falan çıkmazsa yarasaya okeyim

      Sil
    2. Psikopatlığı hissettim, arttırıyorum:
      Bursa hayvanat bahçesinde bir kaplan vardı bundan 10 sene önce falan. Bahçenin psikopat müdürü "bu hayvana hep kesilmiş et veriyoruz, getirin bi tavşan" demiş. Getirmişler. Salmışlar kafese. Kaplan sen tavşandan kork, içeri kaç, bir daha da çıkma...
      Ya işte kaptivitenin sonuçları, sadece insanı değil hayvanı da bozduk. Yıllar evvel sokak kedisi bakardım, camdan girer istediği kadar kalır çıkardı. Bana dışardan armağanlar getirirdi arada, fare vs. Kızardım tabii ama hayvandaki bakış "manyak mıdır nedir, pırlanta yüzük verdik kafamıza attı" şeklinde olurdu.. tey tey tey...

      Sil
    3. ya hemşire nerde o eski sokak kedileri ve sokak çocukları her şey bozuldu ya fark etmeden:(

      Sil
  3. Fare olayı çok kötü. Kedilere güldüm ama yazık. :) Ben de ev arkadaşımla yaşarken eve yavru fare girmiş. Klozetin üstünde gördüm ilk ama kımıldamadığı ve küçük olduğu için arkadaşım oyuncak mı koymuş buraya diyerekten tam dokunacakken kımıldamasın mı? Huylanıp uzaklaştım hemen, fareyi sonra hiç görmedim. Bir gün arkadaşım bağırdı baktım ki fare onun yattığı kanepenin iç kısmına sıkışıp ölmüş kalmış. Bezle tutup attım. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu sen tensel temasa geçmişsin🖐️aman Yarabbi.yaw ergenlikte bir lağım faresi ölüsü bende atmıştım şaka gibi.Ama şimdi ne bileyim kedilerin fare görmediği bir evrende çok garip oldu

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun apartmanda olmaz dediğimiz olabiliyor extrem şartlarla bize denk gelmesi kötü tabi, benzin dök yak kısmı çok tanıdık bir on yıl önce bende yaşadım o ne pis huylanma ne pis bir his allahım yıka sil çamaşır sula ne uğraşmıştım süpürgeliklerin rengi açılmıştı deterjandan, biz gecekonduda ikende olurdu tek tük ama apartmanda sağolsun şahane komşular sayesinde oluyor işte nefret ediyorum apartmandan, pis komşu başımıza karafatmaları sarabiliyor. Kedilere çok güldüm zavallı hayvanlar ne yemeyi nede avlamayı biliyor içten içe bişeyler hissediyor ama ne yapacaklarını bilemiyor gariplerim :) kesinlikle bende habitatımda diilim ama onu biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya evet ya buraya ait olmadığım hissi çocukluktan beri benimle belki çoğumuzda var üstüne konuşalım bu konunun...

      Sil
    2. Çok doluyum komşuluk ve apartman hayatı ayrı bir yazı olur ama biraz çekiniyorum çok mu açık ederim kendimi delilik ve husuzluk adına diye :))

      Sil
    3. Burası deliler kulübü,akıllı adamın ne işi olur burda?derdini yazarak atmaya çalışan zavallılarız bi yerde.dışarıda sözüm ona normal insanların böyle dertleri yokki.

      Sil
  5. Ay kedilere ayrı, dezenfeksiyon videosuna ayrı güldüm :D Geçmiş olsun, valla büyük macera olmuş. Habitatımız apartman değil, kesinlikle değil. Komşuluk müessesesi beni canımdan bezdirdi. Ki yani muhtemel cinayet mahalli daire de yok bu apartmanda, gene de yıldım.

    Kruton yapabileceğimi bir uzun eve kapanma sırasında farkettim ben de, gerçekten güzel oluyor. Fakat ben onları tepsiden yemeye başlıyorum, yarısı bile ulaşamıyor sofraya, çorbanın üzerine, yumurtanın içine. Naapıcaz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay benim reçel için aldığım meyveler gibi:)Geçen bir arkadaşıma hediye götürdüm krutonu:)ekmek yemiyorum bunu da abartmamaya çalışıyorum.yol su elektrik olarak dönmesin diye:Pmezuralar yalan söylemez Minaaam dikkat et:P

      Sil
  6. krutona bayılırım, enfes olur çorbayla ama domates kurusuna pek ısınımadım ne yazık ki. olsun varsın, bence ben domates kurusu yerine kırmızı kapya biber koyarak deneyeyim, yine güzel olur ki :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece krutonlu omlette orjinal oluyor.Ama kapya biberi bende çok severim ne pis boğaz oluyor insan bir yaştan sonra 😉

      Sil
  7. Allah seni napmasın, çok komik anlatmışsın sadana faresini ha ha haaa :) krutonlu omlet tarifi için saol, hiç duymamışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krutonlu omleti ben uydurdum 😉sadana Kasım ayı favori kelimem oldu.sağolasın deep

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından