2022'de Kendime Dair Farkettiklerim

 


İnsanların  fiziksel değişikliklerini, artan-azalan kilolarını,çok marjinal değilse üstlerinde ne olduğunu farketmiyorum.Bu da benim bugım.(welgamın ergen Talks:)

Onyedi senedir tanıdığım biri burun estetiği olmuş.Kızda bi güzellik farkettim o an iç sesim "lan kilo almıştır çaktırma bak nasıl farkettim aferim bana" diye sevinirken yanımızdaki hatun,sen burnunumu yaptırdın diye sorunca ben agsgsjsjss!

oha Ters oha bunu da farket bi zahmet diyecekken neyse dedim sevdim kendimi anan ne derdi hatırla "sende benim gibi salaksın"belki de genetiktir kız bu diye kendini sarmalarken 

annemin komşuların kızlarının vücut bölümlerini nesnelleştirmedeki başarılarını hatırladım.... "gördün mü Fatma'nın kızını götü fıçı gibi olmuş,yisen filan adam olursun" ile bitirdiği ezoterik çıkarımlarının başarılı alegorisi gelince aklıma, salaklığımın genetiğimle bir alakası olmadığını da anlamış oldum.

Görüyorsun okuyucu ;anlamakla ilgili bir sorunum yok otu boku anlıyor empati sempati ne varsa ezber ediyorum lakin görmüyordum.Neden görmüyordum ben Nuriye'nin 75A 'dan 95C ye olan mistik yolculuklarını görünmeyecek gibi değildi benim sorunum neydi?

Çok dikkatli değilsin demekki diyen tatlış kız bilemedin otur sıfır!

meğersem ben insanların dışına değil içlerine bakıyormuşum,walla bu kadar basit ama güzelde değil mi bence öyle.(kendi çalıp kendi oynayanlar.com)

İnsanların bazen gözlerinin saydamlaştığını ısrarla baksamda gözlerinin gözlerime değmediğini farketmem,o an birşeyler anlatırken sesinin ağzından çıkan kelimelerinin üstüne oturmadığını hissetmem hep bundanmış.Demek neymiş ben salak değilmişim,bir özelliğin olmayışına engel denirse engelliymişim.



O yüzdenmiş börtü böceğin verdiğini parayla aldıklarımdan alamayışım.Al sana mikemmel yanlarımdan biri daha.Seviyorum kız seni  


Yorumlar

  1. Hihihi, yazıyı çok gülerek okudum. Engel değil bence sen demek ki böyle şeyleri önemsemeyen bir insansın. :)
    Ayrıca geçenlerde bir yerde de okudum. Kilo verdin demek de bir nevi body shaming dir diyorudu. Yani aldın verdin demeyecekmişiz. Öyleyse dedim bu saatten sonra umrum dğeil ayol. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir görsem gösterecem anam gibi body shaming in böbreğini millete 😁şaka istesem de yapamam.ama shaming ile iltifat arasındaki farkı ortamın söyleyenin enerjisi belirliyor.ay çok zayıflamışın bir boka benzemişsin /zayıflamışsın güzelliğine güzellik katmışın kıldan ince bir yerde.daş gibi hatun olsan ikisi arasında hiç kalmazsın öte yandan,her türlü kıskandı beni ac köpek der geçersin niyet halis değilse bile🦍

      Sil
    2. He bak daş gibi hatun çıkarımın da çok yerinde oldu doğru. Bundan sonra ben bu minvalde kimseyi takmıyorum öyleyse. :D

      Sil
  2. Ne tatlı bir yazı olmuş, gülümseyerek okudum. :)) Ben de biraz öyleyim. İnsanların hal ve hareketleri, konuşmalarındaki, bakışlarındaki en küçük değişimi anında fark ederim, çünkü bunları önemsiyorum ama görselliğe pek bakmıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki genetik mi 😁ha buradan bunları farkedenler tamamen şekilci insanlardır çıkarımı yapılmasın aman diyeyim.beni bilen bilir tamamen bilimsel yaklaşımlarımı! filan aman ha👍

      Sil
    2. Bence benimki genetik değil. 😅 Akrep burcu olduğumdan olabilir. İnsanlardaki ruhsal, içsel değişimler daha gözüme çarpıyor. Elimde olmadan dikkat kesiliyorum galiba. :))

      Sil
    3. Burçlar ile alakası varsa benimde yükselen burcum akrep dur bakıyım ben ona birazcık 😉

      Sil
  3. ha ha haaa gerçekten süper bilimselsin ha haa genetik mi bu da ha ha haaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşeniz daim olsun deep hanım,hep bilimsel hep belgesel.olayım bu😉

      Sil
  4. Yazıyı tebessüm ederek okudum hocam çok iyi bir içerik olmuş

    YanıtlaSil
  5. aaaa işte ben :) dikkatsizlikte kendim gibi birini bulduğum için çok mutlu oldum:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu devirde kocişkom paylaşımları ile Instagram'da Fink atmak yerine şurada ağlıyorsak vardır elbet ortak noktamız virgülümüz😉

      Sil
  6. Şaka gibi bende simalar konusunda çok kötüyümdür birini tanıyabilmem için 30 kez görüşmem(tamam biraz abarttım) ezberlemem gerekiyor. Ama bunu dikkatsizliğime veriyorum.. isimler konusunda da çok kötüyümdür diyeceğim o ki bende burun estetiğini fark etmeye bilirdimm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsim imkansız ezberleyemem,yüz zaten yok hatta arttırıyorum yolda kimseye bakamam,bazen hadi tanımazsam diye korkarım bazen de herkesi tanıyor ama hatırlayamıyorum gibi gelir😁

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından