dıy treatment

 

Ne zaman farkettin bu durumunu diye sordu....                        

Aramızda duran sehpadaki bardağa uzanıp, cevap arayan rüzgarları savururcasına hızlıca ağzıma götürüp geri bıraktım.

"neyi ne zaman farkettim" diye geri sorsam düşüncesi ile hafifçe gülümsedim

uzun zamandır sadece kendime güldüğümü farkettim o sırada,sorunun bununla bir alakası olmasada

Neydi iyi terapistler iyi soruları soranlar mıydı?

iyi cevapları almak hakları mıydı?

bu şeye benziyordu;

bekliyorsun diye o kapının açılmasını

seviyorsun diye sevilmeyi 

hayal ettin diye gerçeğe dönüşmesini

ektin diye biçmeyi

verdin diye almayı

özendin diye kıymetlenmesini

beklenti ile girişilen çabalar sonucunda alınamayan karşılıklara hayal kırıklığı diyordu insanlar.O da soru sormakla cevap  beklentisine girmişti,yahut tam tersi,cevap almak beklentisi ile sormuştu sorusunu.

Ama dur burda karıştı kafam.Asıl bu soruların cevabını bulmak için buraya gelen bensem beklentiye giren ben değil miyim aslında.Bu kızcağıza doğru cevabı vermezsem yaşayacağı en fazla zaman kaybı ki onun da parasını ödedim aq dedim içimden.

Bu arada en gerçekci beklentiler parasını ödediğimiz şeylerdir bana sorarsan,düşünsene binlerce lira verdiğin otelden belli bir kalite beklentin olması kadar doğal birşey olabilir mi?yada en iyi markaya ait ayakkabının sağını solunu vurma ihtimali olabilir mi?olsa bile mağzanın ortasına atacak iradeyi veren kaynak ödediğimiz bedel değil midir?Terazinin kefesine koysak ölçülebilir somutlukta şeylerdir bunlar.Halbuki duygular öyle midir?cıks

en çok ben severken bana yaşatılan kederin z raporunu verecek yazar kasası yoktur kalbin.Halbuki elimdeki fatura ile o ayakkabı öyle mi değil,mağaza sorumlusunun üstünden geç haklısın der ne desin haklısındır anlıyor musun?beklentinin karşılığını kdv dahil ödemişsindir.Ama kırılan kalp cayır cayır yanarken çekilen ekg,duygusuz bir  obezinkinden çokta farklı sinyaller vermez .O yüzden belki pek bir kıymeti de yoktur vefanın,hassaslıkların,çok sevmelerin.

-uzun zaman oldu aslında

Sesim iç sesimi bıçak gibi keserken kendi cevaplarımı alma beklentisiyle karşı tarafın benden beklediği cevabı verdim.





Yorumlar

  1. Ne güzel yazmışsınız, emeğinize sağlık. Asıl önemli olan nokta bu gerçekten. Beklenti dolu bir kalp karşılığını alamazsa bir şeylerden vazgeçebiliyor ya da alışıyor beklentisizliğe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentisizliğe alışma diye birşey var diyorsun yani😕 teşekkür ederim bu güzel yorum için Duygu

      Sil
  2. son yazımda bir dolu iyi dizi var :)

    YanıtlaSil
  3. ödemeyelim, beklemeye gerek kalmasın :)

    YanıtlaSil
  4. Blogunuz çok güzel.. Sizi kendi sayfama da beklerim https://lensgo.com.tr/ :) İyi günler dilerimm..

    YanıtlaSil
  5. Paylaşım güzel, beni de ziyaretsiz bırakmayınız lütfen:)

    YanıtlaSil
  6. "en gerçekci beklentiler parasını ödediğimiz şeylerdir" çok doğru :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından