Super Marıo

 


2023 süper mario smülasyonu gibiydi diye girdim cümleye sonra bi dönüp baktım 2022 de pek şey değilmiş.Şeyin adını sen koy okuyucu.Bazen kelime dağarcığım yetersiz kalıyor hislerimi kaleme alırken.

Uzun zaman yazmayınca biriken şeyi damıtıp kelimelere dökerken zorlanan yazar;yaz(a)madığı bu süreçte yükseldiği duygusal zirvelerden dipleri boyladığı sahnelere 0-3 saniyede ulaşmış,gönder gelsin daha ne olabilir dedikçe,ağzından ateş saçan ejderhaların ardından tuvalet terliği ile seyirtmiştir.

Halbüküyse son sahnede  Allice Miller kitapları ışığında tüm çocukluk yaralarını sara yazıyordum!puşt ev sahibi evi satacağım acil paraya ihtiyacım var demeseydi.O noktadan sonra bir de deprem yaşamıştık.Tam duygusal hasarlarıma kafa yoracakken memlekette ki konut krizine kafa yormaya başladım.Cenaze evindeki "bi tabak daha alıyım"cılar gibi hissediyordum ev muhabbeti yüzünden.

En son insanlara ne zaman inandın diye sorduklarında vereceğim tarihler o günler olacak.Aylarca ev aradım hatta bir tanesini tuttum bile ama dönüp dönüp başa sardı tüm hikaye,elimde biraz belirsizlik bolca sinir kaldı.Telefonlara çıkmayan çıkınca biz sizi ararız diyen emlakcılarla,sizi de anlıyorum ama beni de mağdur etmeyin diyen ev sahibi arasında bugüne kadar tek hasarı olmayan aidiyet duygum ufalandıkca ufalandı.

Sonra bir gün kiralık bir daire için emlakcı ofisine koşa koşa giden kocam tarihin de ilk defa yaşanan bir olayı kayda geçirdi,iki tarafın birbirinden haberdar olmadığı bu güzide buluşmayı,kader bir emlakcı vasıtası ile yazıp yönetmişti.Bizi aylardır darlayan ev sahibimizin meğer tek derdi bizi çıkarıp evi üç beş kuruş fazlasına başkasına kiralamakmış.Kendi evini kiralamak için gittiğini anlayan kocama,emlakcı şu an içinde kiracı var bir haftaya çıkacak demişti telefonda,karşısında sattıklarını söyledikleri evi bize kiralamak isteyen ev sahibi ile bakışıp kalmıştı beyim.


Bir söz vardır bizde "Gizlide işi pişiren ortaya doğururmuş"sen ne dersin okuyucu.Bundan haberdar olsak denk getiremeyeceğimiz bir olayın göbeğine atmıştı kader bizi.Ben "bu kadar da salak olmayın çocuklar"mesajını aldım kabul ettim Allahım.Sonra başına gelebilecek hukuki süreçlerden korkan ev sahibi attı kendini ayaklarımızın altına.Küfür etmeden yada ağzına bir tane çakmadan içim soğumayacak olan sözüm ona kendini elit olarak tanımlayabilecek ama beş kuruş için şark kurnazına dönen yaşını başını almış amcaya şöyle dedim "mesleğimiz gereği para yüzünden şekilden şekile gireni çok gördük ama sizin kadar düşenini ilk defa gördük"Bu arada kimse yanlış anlamasın oturduğum eve %400 den fazla zam yapılmıştı süreçte.

O aralarda bir seçim falan oldu oralara hiç girmeyeceğim.Süreci akıl sağlığımı stabil tutabilmek adına "Allahım çok zenginde sayılmam ama etrafım malla dolu" ergen lafları ile sonuçlandırdım.Bu konunun mizahını yapamayacak kadar küskün ve kırgınım.Bir arkadaşımın oğlumla yaşıt oğluna ne hissetiğini sordum seçimden sonra.Kendi çocuğumdan biliyorum çok politize olmuşlar yaşlarından beklenmedik bir üzüntü hissetmişlerdi seçim sonrası.Çocuğun annesi yani arkadaşım açtı ağzını yumdu gözünü.Saydığı sövdüğü,kırdığı döktüğü herşeyin ötesinde bir an susunca dedimki sadece hislerini sordum bir şey demedim,O'da bana git kendi çocuğunun hislerini sor benim çocuğuma karışma dedi.

 Daha neler neler Allice Miller kalksa mezarından tamir edemeyeceğimiz yeni hasarlar kattık bünyeye,Süper Mario nun yeni bir level ı bu belki ama Allahım kafamızı tuğlalara vurunca arada altında düşmez mi yahu hep ateş hep dert:(

 



Yorumlar

  1. Yahu başkasının başına gelse Aziz Nesin hikayesi olmuş derdim bu ev işi, nasıl ya bu kadar mı utanmaz arlanmaz bu insanlar...Nasıl eline yüzüne bulaşmış! Bizim silahımız mizah olsa da bu sefer gülemedim hemşirem, geçmiş olsun.. Umarım bir an önce ve kalbine göre çözülür bu ev derdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Ceren,eline yüzüne bulaştırırken bende çok şey kırıldı döküldü ama biliyorum bunda öğrenmem gereken şeyler vardı,hazmettikce oturuyor taşlar.Yalan yok bende mizahını yapacak kıvama gelemedim daha ama yazmadanda çözemeyeceğim biliyorum.Teşekkürler iyi dileklerin için

      Sil
  2. Oyyyy.... Öncelikle allah sabır ve akıl sağlığınızı koruma gücü versin diyeyim. İkincisi de ev sahibini böyle yakalayabilmeniz de pek hoş olmuş ama gerçekten boğazını sıkmadan insan nasıl rahat ederdi bilemedim. Bu ülkede yaşayıp da politika düşünmemek konuşmamak o kadar zor ki... Kaldı ki pek de ortalığı ayağa kaldırmayı gerektirecek bir soru değilmiş ama ne diyelim. Umarım artık altın düşer size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya Allah isterse nasıl düşüyor önüne,biz en saf halimizle emlakcıya gitmeden o sitede oturduğumuzu ve gereksiz bir sürü detayı paylaştık, adımızı not ettiler ama biz gitmeden kimsenin haberi olmamış bu detaylardan:)Ben çok siyaset muhabbeti yapmam ama oradaki muhabbet ettiğim gencin tek ilgi alanı siyaset olunca seçimden öncede sıkca muhabbet edince sormuş bulundum.İşin garip tarafı bana çıkışan kişinin yakından uzaktan ilgisi yoktur savunduğu şeyle absürt olanda oydu.En azından ben muhalifim bunu herkes bilir ama onun bu kadar iktidar yanlısı olduğunu o gün öğrendim.Yada beni bu muhabbet üstünden dövmek istedi.artık insanların iç dünyası ile zerre ilgilenmiyorum muhabbetin sonuda antidepresanımın dozu düştü böyleyim bayadır ile bitti.Ben kimsenin akıl doktoru,terapisti değilim.siktir ettim o yüzden cehenneme kadar yolu var kırkına gelmiş büüyüyememiş kim varsa

      Sil
  3. vay yaaa güldür güldür şov skeci gibi :) geçmiş olsun :) bizim ülkede her şey nor mal :)

    YanıtlaSil
  4. keşke Alice Miller tamir edebilseydi ruhumuzdaki hasarları:) zor günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilme ihtimali bile güzeldi bazı şeylerin!ama malesef:)

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından