Ters Harikalar Diyarında

 En son yayına bakınca

demezler mi

"madem arkadaşım elemini kederini döküyorsunda  hayatında güzel şeyler olunca yazsana"


temmuzun sonunda taşındık, evle ilgili ne kadar yaşanmışlık varsa ardımda bırakıp çıktım.Birkaç yıldır hayatımda olan herşeyin bir sebep sonuç ilişkisi etrafında şekillendiğini farkettiğimde bu hep böylemiydi diye düşündüm elbet ama bu kadar art arda bu kadar göstere göstere olanları son senelerde vuku buldu.Benim yaşadıklarım bir aydınlanma farkındalık yolculuğu ise belki biraz acıttı ama bilsen ne güzel oldu-oluyor-olmakta.Yaradana şükürler olsun...buldum demiyorum ama arayış artık en baştaki kadar acıtmıyor.

Beni bilen bilir bahçeli kedili bir hayatın özlemi hep vardı içimde.olacak ya iki yıldır boş olan akıbeti belirsiz bahçeli bir eve talip olduk, nasibimizde varmış kiraladık.Şimdi eve her baktığımda o ağzımdan çıkan her ne varsa meğer bir dua olmuş gelmiş beni bulmuş.Ben bi ara saksıda nane,tere maydonoz gibi yeşillik yetiştirmeye çabalıyordum olmadı sineklendi.Sokurdandığımı hatırlarım:)dalından koparıp bir yeşillik yiyemedikten sonra diye,taşların arasından nane fışkıran bir bahçem var şimdi.taşınırken farkettim kilerde bekleyen boş bir saksının toprağında bir tane semiz otu çıkmış, Allah bilir hangi bahçecilik kalkışmamdan kaldıysa kıyamadım kucağıma bastım bebek gibi geldim,arka bahçede ekmek için ayrılan alana iki yıldır kimse dokunmamış bildiğin semiz otu tarlası olmuş boynu bükük semizotum ile karşılaştığım manzara bana farklı duygular yaşattı.Hani o filmde unutulmaz bir sahne vardır ya benim evin filminde galiba o sahneydi.

İki yıldır oğlumu apartmanda olmaz diye ertelediğim  kedi konusunu bilenler iki yavru kedi ile çıktı geldi mi bizde aldık bir güzel bağrımıza bastık mı oh mis.Apartman da olmaz hikayemiz şöyle;tek cepheli ve o tek cephesi yazın öğleden akşama kadar güneş alırdı,ev merkez hamamı gibi yanardı.Bütün camlar açık ve hepsi yerden tavana kadar hayvancağız düşer mi şaşar mı bilememiştim.Beton yığının içinde kendimize zor tahammül ederken birde o masumlara kıyamam demiştim.Yeni ev dört cephe onu geç her cephedeki manzara şöyle;ağaçlar yeşilin her tonu ufukta bir dağ arada ikişer katlı sevimli müstakil evler kurumuş dallara konmuş benden yaşlı kargalar ve tatlı öten adını bilmediğim kuşlar.İşte bu manzara yıllardır ettiğim sitemler duaya dönüşmüş dediğim noktaya getirdi beni.neyse duygusallaşmıyacağım sadece dua edeceğim.Bu ev hikayesini paylaşınca tatlı bir kız "Allah seni sıkmaz" gönlüne göre vermiş demişti.sanırım bu evle ilgili aldığım en güzel yorum buydu.umarım gönlünüze göre yerlerde yaşamak nasip olur çünkü nereye aitseniz ancak orada köklenip çiçek açabiliyorsunuz...


Artık hem bahçesi hem kedileri,kargaları,salyangozları,kirpileri olan bir bloggerım.Namaz vakitleri öten komşunun mütedeyin horozunu,bilge kargaların bahçede ne yenir konulu seminerlerini,kirpilerin gürültülü gece hayatlarını başka postlarda anlatırım 

Bahçeli evde maceralar konulu görseller ektedir:)


















Yorumlar

  1. <3 <3 <3 maşallah ya maşallah!!!

    YanıtlaSil
  2. Güle güle oturun. Rabbim banada nasip etsin imrendim kedili hayata. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah sanada tez zamanda nasip olsun

      Sil
  3. Allah duaya üç şekilde cevap verir diye biz söz varya. Tamam der istediğini verir. Bekle der daha iyisini verir. Bekle bekle der en iyisini verir. Bir miktar sancılı da olsa en güzeli gelmiş seni bulmuş. Güzel günlerde ağız tadı ile oturun inşallah. ❣️❣️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç duymamıştım ne güzel geç olsun güç olmasın gibi,iyi dileklerin için teşekkür ederim

      Sil
  4. Güzel yaşanmışlıklarınız olsun bahceniz de evinizde

    YanıtlaSil
  5. O kadar güzel yazmışsınız ki içim açıldı. Belirsizliğin çok olduğu, çok zorlandığım zamanlarda hep bu sürecin beni güzel, manzaralı yollara çıkaracağı umudumu korumak isterim. Nitekim bazen çamurla haşır neşir de olsam sonucunda hep kalbimde olanı, dileğimi yaşarım. Sizin hikayeniz de bu sebep sonuç bağlantılı, çokça umutlu inancımı doğruladı. Güzel insanlar hep güzel şeyler yaşasınlar... Siz de o sancılı süreçlerden, insana dair çokça hayal kırıklığı barındıran günlerden sonra ne güzel bir ev bulmuşsunuz. İçim açıldı okurken. Sizin adınıza çok mutlu oldum. Dilerim o güzel bahçenizde sevdiklerinizle musmutlu günleriniz olsun ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O inanç bizi ayakta tutan en büyük şey değil mi?iyi dileklerin için teşekkür ederim ♥️

      Sil
  6. Bu arada bloğunuzu inceledim, bayıldım anlatım dilinize, enerjinize, kendinize özgü ifadelerinize :)) Takibe alıcam ama telefondan bakınca göremedim izle butonunu. İlk fırsatta fan club'ınızın en hayran izleyicilerinden biri olmaya talibim efem 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senin blogunu deepte gördüm ama çok inceleyecek vaktim olmadı o aldığın enerjiyi senin yazında bende buldum.ya bu versiyonda takip et butonu yok galiba,blog adını kopyala istersen 😉

      Sil
  7. maşallah maşallah ne güzel olmuş, huzurlu bir hayata geçmişsiniz artık, doğa içinde :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir yermiş. Hayırlı olsun. Yeşilliği görmek huzur veriyor hep. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından