Kasım'dan Kalanlar

 İzledim

Do Not Disturb


Cem Yılmaz'ı çok sever filmlerini pek beğenmem ama bu film çok iyi geldi bana.Hatta adetim değil ama bir daha izleyeceğim galiba.İlk defa kara komedide olsa bir filmini yoğun duygularla izledim.Bence bazı filmlerin denk geldiği zamanlar oluyor;Ayzek ile aynı ruh halinde aynı çaresizlikte hissettim çoğu zaman.Maslovun piramidinde tırmanmak isterken 3.otobanda tır çarpanlar mendilleri hazırlasın halay çeker olmadı burnunuzu silersiniz! 

Terzi


İyi oyuncular vardı ama beni çeken ilk sezon Olgun Şimşek'ti.Ortam senaryo oyunculuklar iyiydi.
2.sezonda Berrak Tüzünataç aşkı ile izledim.Ama 3.sezon Salih Bademci benim için artık Dimitri Arslanoğlu idi.Son bölümde kendisini aldatan karısı ve dostu ile yüzleştiği sahnede küfür terapisi yaptı resmen.İzleyin anlarsınız içinizin yağları erimezse bende bu dükkanı kapatırım:)Dürüstlüğü özellikle kötü karakterler ile özdeşleştiren senaristler mi yoksa Tanrım bu senin eserin mi?

Yorumlar

  1. Cem Yılmaz'ı sevip filmlerini pek beğenmeme durumunu ben de yaşıyorum. Ama siz böyle yazınca izlemek farz oldu. İnşallah ilk fırsatta bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa çok onure oldum ♥️ ama dediğim gibi Ayzek ile modumuz bir bugünlerde,belki bu yüzden sardı bu kadar ama izleyince geri dönüş yap muhakkak

      Sil
  2. Ay ben Terzi'nin ilk sezonuna zor tahammül ettim. Bitirdiğimde bana hayatımdan çaldığınız o altı saati geri verin diye zırıl zırıl ağlayacaktım resmen, diğer sezonlara katiyen tahammül edemem. Düşündükçe bile anksiyetem tetiklendi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkincisinde Berrak enerjisi vardı üçüncü bölüm hızlı bitti.başrol kız May mıydı azıcık ana ben sırf mekan çekimleri için bile izlerdim

      Sil
  3. ben de cemin stand up larını seviyom filmlerinde çok sıkılıyom :) terzi bi bakayım, yabancı dizilerden sonra yerliler çok yavaş geliyor, bizim oyuncular oynamadan önce çok düşünüyorlar gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son zamanlarda özellikle dijital platformlar da ki işleri beğeniyorum, karasal yayına kıyasla daha kaliteli türk dizileri en azından süre olarak daha makul oluyorlar .

      Sil
  4. o zaman önerinle Cem Yılmaz'ın bu filmini izleyeyim:) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Cem Yılmaz'ın filmi hakkında aynı şekilde düşünüyorum. Ben de beğendim. Terzi'yi hiç izlemedim, pek beğenen yok sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Terzi'ye talep olmasa bu kadar sezon devam etmezdi bence 😉

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından